• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
سوئیچ وای فای هوشمند سونوف مدل ‎MINIR2سوئیچ وای فای هوشمند سونوف مدل ‎MINIR2سوئیچ وای فای هوشمند سونوف مدل ‎MINIR2سوئیچ وای فای هوشمند سونوف مدل ‎MINIR2سوئیچ وای فای هوشمند سونوف مدل ‎MINIR2سوئیچ وای فای هوشمند سونوف مدل ‎MINIR2سوئیچ وای فای هوشمند سونوف مدل ‎MINIR2سوئیچ وای فای هوشمند سونوف مدل ‎MINIR2سوئیچ وای فای هوشمند سونوف مدل ‎MINIR2

سوئیچ وای فای هوشمند سونوف مدل ‎MINIR2

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

SONOFF در فناوری شبکه های بی سیم، محصولات خانه هوشمند، خدمات ابری و سایر زمینه ها درگیر است. از زمان آغاز به کار، ما کاملا متعهد به تحقق اتوماسیون خانگی بودهایم که کاربران را قادر میسازد از یک زندگی هوشمند، ساده و راحت لذت ببرند.
(کنترل دو طرفه را اضافه کنید) به غیر از کنترل APP، سوئیچ نور MINI همچنین میتواند یک جفت کلید لامپ دو طرفه را برای روشن/خاموش کردن نور طبقه پایین از طبقه بالا در APP وصل کند.
(3 حالت راه انداز) سوئیچ هوشمند SONOFF MINI R2 از 3 حالت راه اندازی پشتیبانی می کند که حالت پالس (با کلیدهای فشاری کار می کند)، حالت لبه (با سوئیچ های SPDT کار می کند) و حالت بعدی (با سوئیچ های دارای علامت ON و OFF کار می کند و سنسورهایی با خروجی تماس خشک).
(APP Remote Control) eWeLink APP شما را قادر می سازد تا با یک ضربه از طریق تلفن هوشمند iOS و Android، بدون محدودیت فاصله، تمام دستگاه های SONOFF را در هر نقطه کنترل کنید. سوئیچ هوشمند کوچک و جمع و جور برای انواع مختلف جعبه سوئیچ، حتی کوچکترین جعبه کلید استاندارد اتحادیه اروپا استفاده می شود. توجه: روتر باید 2.4 گیگاهرتز باشد (5.0 گیگاهرتز وای فای پشتیبانی نمی شود).
(کنترل صوتی بدون دست) سوئیچ SONOFF MINI WiFi با Amazon Alexa و Google Home Assistant سازگار است. این به شما امکان می دهد از صدای خود برای کنترل دستگاه های خانگی استفاده کنید و از تجربه هندزفری لذت ببرید.
(حالت DIY) سوئیچ وای فای SONOFF MINIR2 از حالت DIY (طراحی شده برای توسعه دهندگان) پشتیبانی می کند که به کاربران امکان می دهد MINI R2 را در سیستم کنترل خانه هوشمند منبع باز شخص ثالث در سراسر جهان برای دستیابی به کنترل LAN بدون سرویس ابری و غیره ادغام کنند.
 

خصوصیات:
با Amazon Alexa و Google Home Assistant کار می کند
1. روی (eWeLink Smart Home) در برنامه Alexa یا (Smart We Link) در برنامه Google Home ضربه بزنید.
2. حساب eWeLink خود را وارد کرده و وارد شوید.
3. تمام دستگاههایی که با کنترل صوتی پشتیبانی میشوند در زیر حساب کاربری شما در برنامه Alexa یا Google Home App نمایش داده میشوند.
4. نام دستگاه ها را برای تکمیل نام ببرید.
5. اکنون دستگاه های متصل را با دستورات صوتی کنترل کنید.
(الکسا، چراغ را روشن کن.)
(Hey Google، چراغ اتاق خواب را خاموش کن.)
-
eWeLink APP Pairing Instruction
1. برنامه (eWeLink) را از App Store برای iOS یا Google Play برای Android دانلود کنید.
2. قبل از نصب دستگاه برق را خاموش کنید. سپس پس از اتمام نصب آن را روشن کنید.
3. پس از روشن شدن، دستگاه در اولین استفاده وارد حالت جفت شدن سریع (لمس) می شود.
4. روی (+) ضربه بزنید تا به دنبال فرمان APP عمل کنید. SSID و رمز عبور WiFi خانه را وارد کنید.
5. آن را به طور خودکار جستجو و اتصال دستگاه.
6. نام دستگاه را برای تکمیل نام ببرید.
-
- برنامه کنترل از راه دور:
سوئیچ هوشمند WiFi به شما کمک می کند وضعیت لوازم خانگی خود را از طریق برنامه تلفن همراه eWeLink (پشتیبانی از iOS و Android) در هر زمان و هر مکان بررسی کنید. فقط کافیست روی تلفن هوشمند یا تبلت خود ضربه بزنید تا وقتی در خانه نیستید، وسایل متصل را از دفتر، کافی شاپ، رستوران روشن/خاموش کنید.
- زمان روشن/خاموش، این به شما بستگی دارد:
برنامه شروع و توقف دستگاه ها را طوری تنظیم کنید که به طور خودکار روشن/خاموش شوند و مصرف برق غیر ضروری را کاهش دهید.
- سفارشی کردن صحنه های هوشمند:
اجازه دهید یک دستگاه SONOFF دستگاه دیگری را راه اندازی کند یا با ضربه زدن روی «Tap to run» در تلفن خود، چندین دستگاه را به طور همزمان فعال کند.
- کنترل را به اشتراک بگذارید:
شما به سادگی می توانید کنترل لوازم خانگی خود را از طریق برنامه با خانواده خود به اشتراک بگذارید تا آنها نیز بتوانند دستگاه ها را از راه دور روشن/خاموش کنند. قابلیت کنترل آسان آن همچنین باعث می شود افراد مسن یا کودکان بدون مشکل از زندگی هوشمند لذت ببرند.
- وضعیت همگام سازی:
وضعیت بلادرنگ دستگاه را می توان در برنامه eWeLink ارائه کرد تا بتوانید به راحتی و به سرعت به تغییر وضعیت دستگاه های خود دسترسی داشته باشید.
- حالت DIY:
از REST APl برای اتصال MINI R2 به سیستم اتوماسیون خانگی موجود خود استفاده کنید.
- کوچک و جمع و جور:
فقط در صورت نصب در انواع مختلف جعبه سوئیچ، حتی جعبه سوئیچ استاندارد اتحادیه اروپا، فضای بسیار کمی را اشغال می کند.
- راهنمای نصب:
توصیه می شود که قسمت جلوی MINIR2 در حین نصب در بیرون نصب شود و در جعبه اتصال فلزی نصب نشود.
- ایمنی پیشرفته، گواهینامه حرفه ای:
MINIR2 تست سرج 2KV را گذرانده است و همچنین توسط ANATEL تایید شده است که تضمین می کند که MINIR2 در استفاده ایمن تر است. مورد نیاز تست موج برای گواهینامه CE 1KV است.
 

اطلاعات فنی:
سازنده SONOFF
شماره مدل کالا MINIR2
ASIN B07TRSWY23
حداکثر توان 2200 وات
حالت عملکرد ON-OFF
شدت جریان 10 آمپر
ولتاژ کاری 240 ولت
نوع رابط Plug In
محرک نوع دکمه فشاری
ابعاد محصول 4.2x4.2x2 cm
وزن مورد 42 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×