• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هندزفری هوشمند خودرو سونرو مدل B09DKHMGJ5هندزفری هوشمند خودرو سونرو مدل B09DKHMGJ5هندزفری هوشمند خودرو سونرو مدل B09DKHMGJ5هندزفری هوشمند خودرو سونرو مدل B09DKHMGJ5هندزفری هوشمند خودرو سونرو مدل B09DKHMGJ5هندزفری هوشمند خودرو سونرو مدل B09DKHMGJ5هندزفری هوشمند خودرو سونرو مدل B09DKHMGJ5هندزفری هوشمند خودرو سونرو مدل B09DKHMGJ5هندزفری هوشمند خودرو سونرو مدل B09DKHMGJ5

هندزفری هوشمند خودرو سونرو مدل B09DKHMGJ5

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(Hi-Fi & Deep Bass Sound) بلوتوث 5.0 ارتقا یافته با فناوری DSP میتواند سرعت انتقال 2 برابر ثابتتر را بدون اعوجاج برای موسیقی استریو Hi-Fi ارائه دهد. حذف نویز با سرعت بالا و انتخاب صدای BASS انتخاب بیشتری را برای لذت بردن از ضیافت موسیقی به شما می دهد.
(درگاه های شارژ سریع نوع C QC3.0 و PD 20W) آداپتور ماشین بلوتوث SONRU با 2 پورت شارژ سریع QC3.0 و پورت PD 3.0 20W نوع C طراحی شده است که می تواند سرعتی 4 برابر سریعتر از پورت شارژ معمولی ارائه دهد. شما می توانید به طور همزمان 2 دستگاه سازگار را شارژ کنید.
(تماسهای بدون هندز و میکروفون قابل تنظیم) طراحی هندزفری رانندگی شما را آسانتر و ایمنتر میکند. به سادگی روی دکمه پاسخ/قطع/رد کردن/ شماره گیری مجدد تماس ها کلیک کنید، به طور یکپارچه بین تماس های دریافتی و موسیقی جابه جا شوید. میکروفون قابل تنظیم به شما اجازه می دهد تا زاویه مناسبی را برای تماس با کیفیت بالا تنظیم کنید.
(سه حالت پخش موسیقی و نصب دریچه هوا) این آداپتور رادیویی از پخش بلوتوث، پخش کارت TF (تا 64 گیگابایت)، خروجی 3.5 میلی متری AUX پشتیبانی می کند و نیازهای مختلف شما را برآورده می کند. توجه: برای کاهش تداخل رادیویی، فرکانس 107-108 مگاهرتز را تنظیم کنید. نصب دریچه هوا می تواند ماشین شما را مرتب نگه دارد، کابل 1.1M به فرستنده fm اجازه می دهد تا به مناطق بیشتری در ماشین دسترسی پیدا کند.
(دستیار صوتی Google) فرستنده SONRU FM از دستورات صوتی برای اطمینان از رانندگی ایمن، با استفاده از Siri یا Google Assistant برای برقراری تماس تلفنی، ارسال پیامک یا دریافت مسیر رانندگی پشتیبانی میکند.

 

خصوصیات:
SONRU جدیدترین فرستنده بلوتوث FM با تقویت کننده باس و حذف نویز با سرعت بالا، تجربه رانندگی لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.
- دو پورت USB شارژ سریع: شارژ سریع QC3.0 و شارژ PD3.0 20W Type-C، می تواند 2 دستگاه را همزمان شارژ کند.
- تقویت کننده باس و فناوری کاهش نویز با سرعت بالا، موسیقی قدرتمندی را با باس عمیق و تماس های بدون هندز شفاف به شما ارائه می دهد.
- عملکرد خاموش می تواند صفحه دیجیتال و نور پس زمینه LED را خاموش کند، بلوتوث را قطع کند و در عین حال عملکرد شارژ را حفظ کند.
- 3 حالت پخش موسیقی از طریق بلوتوث/خروجی 3.5 میلی متری AUX (فرستنده fm و ماشین خود را از طریق کابل aux وصل کنید)/ کارت TF (تا 64G).
- دستیار صوتی هوشمند به شما امکان می دهد از رانندگی بدون زحمت لذت ببرید
- میکروفون قابل تنظیم به شما این امکان را می دهد که زاویه مناسبی را برای اطمینان از تماس با کیفیت بالا تنظیم کنید.
- آپشن 7 چند رنگ می تواند فضایی راحت و رمانتیک را در خودروی شما ایجاد کند.
- تماس بدون هندز:
هنگام دریافت تماس تلفنی، حالت هندزفری را از وضعیت پخش موسیقی به طور خودکار تغییر دهید. در حین تماس، روی دکمه کلیک کنید تا به حالت حذف نویز پرسرعت (پیام صوتی dingdong) وارد شوید تا تماسی واضح و بدون دردسر داشته باشید. میکروفون قابل تنظیم همچنین می تواند تماس تلفنی شما را واضح تر کند.
- تقویت کننده باس عمیق:
تقویت کننده باس به شما امکان می دهد از کیفیت صدای بهتری لذت ببرید. با فشار دادن دکمه b می توانید از کیفیت صدای بهبود یافته لذت ببرید.
- سیری و دستیار گوگل:
از دستورات صوتی Siri و Google برای برقراری تماس، ارسال پیام های متنی، دریافت مسیرهای جاده و غیره استفاده کنید. فرستنده FM همچنین می تواند ناوبری را اعلام کند.


اطلاعات فنی:
سازنده SONRU
ASIN B09DKHMGJ5
ویژگی های ویژه تماس های هندزفری، حذف نویز، باس عمیق، شارژ سریع، فرستنده FM بلوتوث
فناوری اتصال بلوتوث
منبع برق با سیم برق
ابعاد بسته 5.59x4.25x1.93 اینچ
وزن مورد 6.3 اونس

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×