• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هدفون مخصوص بازی کلز مدل ‎W802E1-DEهدفون مخصوص بازی کلز مدل ‎W802E1-DEهدفون مخصوص بازی کلز مدل ‎W802E1-DEهدفون مخصوص بازی کلز مدل ‎W802E1-DEهدفون مخصوص بازی کلز مدل ‎W802E1-DEهدفون مخصوص بازی کلز مدل ‎W802E1-DEهدفون مخصوص بازی کلز مدل ‎W802E1-DEهدفون مخصوص بازی کلز مدل ‎W802E1-DEهدفون مخصوص بازی کلز مدل ‎W802E1-DEهدفون مخصوص بازی کلز مدل ‎W802E1-DE

هدفون مخصوص بازی کلز مدل ‎W802E1-DE

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

برای iPhone 7/8/X/XS/XR یا جدیدتر، یک آداپتور استاندارد اپل لایتنینگ اصلی به 3.5 میلی متر مورد نیاز است (ارائه شده توسط اپل). همراه با این هدست کامپیوتر ارائه نمی شود.
مکالمه واضح: هدست تلفن همراه 3.5 میلی متری مجهز به میکروفون کاهش نویز است. صداهای باند پهن مکالمه واضح تری را ارائه می دهند، در حالی که مدارهای محافظ شوک صوتی از شنوایی شما محافظت می کنند.
هدست فوقالعاده راحت: هدستهای تلفن همراه دو گوش فوقالعاده سبک با هدبند قابل تنظیم برای تناسب با اندازههای سر، با کیفیت بالا و بالشتک چرم مصنوعی نرم، راحتی را در تمام طول روز افزایش میدهند.
فوق العاده بادوام: طراحی ارگونومیک، پلاستیک ممتاز، این هدست کامپیوتر با میکروفون را محکم تر و بادوام تر می کند. کنترل صدا حرفه ای و دکمه پاسخ روشن خاموش یکپارچه. گیره پیراهن گنجانده شده است.
سازگاری جهانی: Plug and Play، هدست 3.5 میلیمتری با اکثر تلفنهای هوشمند و لپتاپهای Mac iPad Tablet برای چت Skype، تماسهای کنفرانس، Dragon Speak، کلاسهای آنلاین، وبینار و موارد دیگر کار میکند. اسپلیتر هدفون Y برای رایانه شخصی یا لپ تاپ با جک دوبل 3.5 میلی متری (شامل).

 

خصوصیات:
میکروفون هدست 3.5 میلی متری برای تلفن همراه، لپ تاپ، رایانه شخصی و تبلت
آیا نیاز به چت منظم آنلاین دارید؟ شما وضوح صدای هدست را ترجیح می دهید. هدست های تلفن همراه را امتحان کنید، از مکالمات کاملا واضح، محافظت از شنوایی و پوشیدن راحت در تمام طول روز لذت خواهید برد!
- صدای باند پهن، میکروفون حذف نویز برای تماسهای واضح
- سبک و راحت برای استفاده در تمام روز
- محافظ شوک صوتی داخلی برای محافظت از شنوایی شما
- ساختار بادوام برای مقاومت در برابر استفاده طولانی مدت
- کنترلهای مناسب صدا در خط و پاسخ روشن/خاموش
- هدست کامپیوتر چندکاره Callez:
ایده آل برای چت اسکایپ، کسب و کار، UC، Lync، تلفن نرم افزاری، مرکز تماس، دفتر، تماس های کنفرانس، دیکته، صحبت دراگون، دوره های آنلاین، ارائه وبینار، Rosetta Stone، پادکست، ضبط، ویدیوهای یوتیوب، جستجوی صوتی گوگل و موارد دیگر.
- مکالمه کلر:
هدست کامپیوتری با باند پهن، میکروفون حذف نویز که صدای پس زمینه را برای مکالمات شفاف فیلتر می کند تا هر تماسی حرفه ای و مطمئن به نظر برسد.
- سبک و راحت:
وزن آن تنها 77 گرم در 2.73 اونس است، توپ به راحتی می تواند آن را بچرخاند. هدست کامپیوتر بسیار سبک وزن هیچ باری بر سر و گوش شما وارد نمی کند، هدست با بالشتک های چرمی نرم و قابل تنفس برای ساعت ها راحتی. می توانید آن را در طول یک مکالمه کاری طولانی بپوشید.
- میکروفون چرخشی 330 درجه:
میکروفون انعطافپذیر و قابل چرخش 330 درجه را میتوان در سمت چپ یا راست قرار داد و برای بهترین دریافت صدا قرار داد. طراحی دو طرفه، ایدهآل برای کمک به تمرکز بر روی تماسهای خود با جلوگیری از حواسپرتی و سر و صدای محیط
- سازگاری گسترده:
هدست تلفن همراه با اکثر گوشیهای هوشمند و آیفون، آیپد، مکبوک رایانه شخصی با یک درگاه هدست 3.5 میلیمتری برای تقریباً همه سیستمعاملها و پلتفرمها سازگار است. اسپلیتر هدفون Y برای رایانه شخصی یا لپ تاپ با جک دوبل 3.5 میلی متری (شامل).
- سازگار با:
- آیفون: 5، 5s، 5c، SE، 6، 6 پلاس، 6s، 6s Plus؛
- اندروید: سامسونگ، هواوی، ال جی، اچ تی سی و غیره
برای iPhone 7/8/X/XS/XR یا جدیدتر، آداپتور Apple Standard Original Lightning به 3.5mm مورد نیاز است. همراه هدست نیست (ارائه شده توسط اپل).
- کنترل آنلاین راحت:
مناسب برای تنظیم صدا بالا/پایین، پاسخ دادن/پایان دادن به تماس. Plug and Play، به سادگی هدست رایانه شخصی را به جک 3.5 میلی متری تلفن هوشمند، رایانه یا تبلت خود وصل کنید و آماده کار هستید.
 

اطلاعات فنی:
برند کالس
شماره مدل W802E1-DE
سری G802E2
ASIN B08H83P67B
فاکتور فرم روی گوش
فناوری اتصال سیمی
محدوده سنی (توضیحات) بزرگسال
مواد پلاستیک
جک 3.5 میلی متری هدفون
سازگاری دستگاه با رایانه، رایانه شخصی، گوشی هوشمند، تبلت، مک
مکالمه واضح متفرقه، هدبندهای قابل تنظیم، تلفن هدست 3.5 میلی متری، فوق العاده راحت، فوق العاده سبک وزن

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×