• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
محافظ گوش زهان مدل ‎EM030محافظ گوش زهان مدل ‎EM030محافظ گوش زهان مدل ‎EM030محافظ گوش زهان مدل ‎EM030محافظ گوش زهان مدل ‎EM030محافظ گوش زهان مدل ‎EM030محافظ گوش زهان مدل ‎EM030محافظ گوش زهان مدل ‎EM030محافظ گوش زهان مدل ‎EM030محافظ گوش زهان مدل ‎EM030محافظ گوش زهان مدل ‎EM030محافظ گوش زهان مدل ‎EM030

محافظ گوش زهان مدل ‎EM030

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- مفهوم: محافظ های شنوایی نباید (زشت) باشند، آنها می توانند زیبا و باحال باشند. کودکان نوپا را برای نوجوانان جوان مناسب کنید. علاوه بر این، با ضمانت 1 ساله ZOHAN. اگر سوالی دارید، فقط با ما تماس بگیرید
- محصولات ارتقا یافته: گوشپوشهای ما هیچ قطعه فلزی ندارند که ممکن است به طور بالقوه به کودکان شما آسیب برساند. علاوه بر این، بهجای شمعهای گوش، این گوشگیرها واقعاً روی گوش طراحی شدهاند که راحتی بیشتری را فراهم میکنند، همچنین خطر بلع را برای کودکان شما فراهم نمیکنند.
- محافظت موثر شنوایی: طراحی برای کودکانی که مشکلات حسی دارند و به محافظت شنوایی اضافی نیاز دارند. و اینها برای نمایش های هوایی، مربا هیولا، کنسرت، آتش بازی، سفر، رویدادهای ورزشی و غیره عالی هستند
- هشدارها: ماف های محافظ شنوایی ZOHAN EM030 نمی توانند تمام/بیشترین نویزها را مسدود کنند. اما سر و صدا را کاهش می دهند که ممکن است برای فرزندان شما مضر باشد. NRR (رده بندی کاهش نویز) 22 دسی بل است. به عنوان مثال، سطح نویز محیطی که در هوا اندازه گیری می شود 92dBA است. NRR 22 دسیبل (dB) است. سپس سطح نویز وارد شده به گوش شما تقریباً برابر با 70dbA است. این هدفون از شنوایی کودکان شما محافظت می کند
- یک چیز دیگر: گوشبندهای ایمنی که همه صداها را مسدود میکنند ممکن است برای بچههای شما خطرناک باشند. اگر بچه های شما از این نوع گوش بند استفاده می کنند، لطفاً مطمئن شوید که آنها تحت نظارت هستند. لطفاً در خارج از منزل یا در هر موقعیتی که ناتوانی در شنیدن همه صداها ممکن است خطرات ایمنی ایجاد کند بیشتر مراقب باشید.
 

خصوصیات:
چرا به گوش بند محافظ برای فرزندان خود نیاز دارید؟
اول، کم شنوایی یک بیماری دائمی است که میلیون ها و میلیون ها آمریکایی را تحت تاثیر قرار می دهد و هر سال بیش از 200000 مورد جدید گزارش می شود.
دوم، کودکان مانند من و شما دنیای اطراف خود را ندارند. آنها نسبت به صداها بسیار حساس تر هستند و می توانند صداهایی با صدای بسیار بالاتر از دیگران بشنوند. شنوایی آنها بسیار ارزشمند است و به راحتی آسیب می بیند.
توصیه می شود به کیک های عیار خود محافظت بهتری از شنوایی ارائه دهید
بر خلاف بسیاری از برندهای موجود در بازار، گوشگیرهای ایمنی بچهگانه ZOHAN EM030 هیچ قطعه فلزی ندارند که ممکن است به طور بالقوه به فرزندان شما آسیب برساند. علاوه بر این، بر خلاف گوش گیر، گوش گیر هیچ خطر بلع برای کودکان شما ندارد.
درباره حفاظت شنوایی ZOHAN
یک تولید کننده حرفه ای در زمینه حفاظت شنوایی بیش از 20 سال است. ما تجهیزات پیشرفته ای داریم و محصولات با کیفیت بالا برای کودکان، افراد مبتلا به اوتیسم، کارگران در فضای باز و علاقه مندان به تیراندازی ارائه می دهیم.
 

اطلاعات فنی:
سازنده Zohan Inc.
شماره مدل EM030
ASIN B07ST9FDFS
سایز متوسط
1 بسته رنگی - رپ
هدفون حذف نویز کودکان سبک زوهان
مواد بدون سیلیکون، مواد فوق العاده نرم و سبک وزن
مقدار بسته مورد 1
اندازه تا شده 6.1x5.9x3.94
ابعاد بسته 5.71x5.71x4.02 اینچ
وزن مورد 6.2 اونس

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×