• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هدفون مخصوص بازی سونی مدل ZX310هدفون مخصوص بازی سونی مدل ZX310هدفون مخصوص بازی سونی مدل ZX310هدفون مخصوص بازی سونی مدل ZX310هدفون مخصوص بازی سونی مدل ZX310هدفون مخصوص بازی سونی مدل ZX310هدفون مخصوص بازی سونی مدل ZX310هدفون مخصوص بازی سونی مدل ZX310هدفون مخصوص بازی سونی مدل ZX310هدفون مخصوص بازی سونی مدل ZX310هدفون مخصوص بازی سونی مدل ZX310هدفون مخصوص بازی سونی مدل ZX310

هدفون مخصوص بازی سونی مدل ZX310

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

سونی یک شرکت سرگرمی خلاق با مجموعهای از الکترونیک، موسیقی، تصاویر متحرک، موبایل، بازی و غیره است.
برای بیش از 70 سال، تخیل سوخت همه کارهای ما بوده است. از نحوه گوش دادن مردم به موسیقی، نحوه انجام بازی ها، تماشای تلویزیون، تخیلات بزرگ ما ما را به ایجاد محصولاتی سوق داده است که نسل ها را نوآوری می کند و الهام می بخشد.
صدا با سبک زندگی در حال حرکت مطابقت دارد. هدست Sony® MDR-ZX310 بیش از هدفون اصلی شما، با میکروفون یکپارچه عملکرد صوتی بسیار خوبی ارائه می دهد.
مکانیزم تاشو سریع برای حمل فشرده. از کیفیت صدای بالا و متعادل از محدوده فرکانس پایین تا متوسط لذت ببرید.

 

خصوصیات:
سونی MDR-ZX310
هدفون سری ZX Wired On Ear با میکروفون
صدا با سبک زندگی در حال حرکت مطابقت دارد. هدست سونی MDR-ZX310 بیش از هدفون اصلی شما، عملکرد صوتی بسیار خوبی را با میکروفون یکپارچه ارائه می دهد.
میکروفون میکروفون یکپارچه و دکمه کنترل چند منظوره
صدای باکیفیت واحدهای محرک بزرگ 30 میلی متری همراه با آهنرباهای فریت، محدوده فرکانس وسیع و پویا را با دقت بازتولید می کنند.
گوشواره های چرخان این گوشواره های باریک، گردان و تاشو برای حمل و نقل جمع و جور جای می گیرند.
Earpad های کاهش دهنده فشار پیشانی بند سبک وزن و قابل تنظیم با پدهای گوش چرخان برای راحتی طراحی شده است تا بتوانید از جلسات شنیداری طولانی بدون خستگی لذت ببرید.
سیم Y-Type طراحی سنتی سیم نوع Y به کاهش احتمال گره خوردن کمک می کند در حالی که پلاگین L شکل با روکش طلا با 4 هادی اتصال خوب را تضمین می کند.
 

ویژگی ها:
میکروفون یکپارچه
واحدهای درایور گنبدی قدرتمند 30 میلی متری برای صدای واضح
محفظه سبک و قابل تنظیم برای دوام ناهموار
طراحی تاشو چرخشی برای حمل و نقل جمع و جور
کابل نوع Y با روکش طلا با 4 هادی، دوشاخه L شکل
 

اطلاعات فنی:
سازنده Sony-Dropship
شماره مدل کالا MDRZX310AP/L
ASIN B00IKYI3BQ
بخش الکترونیک
ابعاد محصول 6x2x8 اینچ
وزن مورد 4.4 اونس

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×