• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پرده حمام کلوفی مدل ‎SC-PS01 Grau سایز 180x180 سانتی مترپرده حمام کلوفی مدل ‎SC-PS01 Grau سایز 180x180 سانتی مترپرده حمام کلوفی مدل ‎SC-PS01 Grau سایز 180x180 سانتی مترپرده حمام کلوفی مدل ‎SC-PS01 Grau سایز 180x180 سانتی مترپرده حمام کلوفی مدل ‎SC-PS01 Grau سایز 180x180 سانتی مترپرده حمام کلوفی مدل ‎SC-PS01 Grau سایز 180x180 سانتی مترپرده حمام کلوفی مدل ‎SC-PS01 Grau سایز 180x180 سانتی مترپرده حمام کلوفی مدل ‎SC-PS01 Grau سایز 180x180 سانتی مترپرده حمام کلوفی مدل ‎SC-PS01 Grau سایز 180x180 سانتی متر

پرده حمام کلوفی مدل ‎SC-PS01 Grau سایز 180x180 سانتی متر

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

پارچه 100٪ پلی استر: ما پارچه پلی استر غیر سمی را انتخاب می کنیم - ضخیم و مات، بدون بو، بدون محو شدن، به این معنی که پرده حمام برای شما و خانواده شما ایمن است.
مقاوم در برابر کپک و ضد آب: این ماده با کیفیت بالا، مقاوم در برابر کپک و دافع آب برای مقاومت در برابر محیط های حمام با رطوبت زیاد انتخاب شده است، بنابراین شما و خانواده تان می توانید از زمان دوش گرفتن لذت ببرید.
قابلیت تثبیت بهتر: پرده های دوش ما ضخامت مناسبی دارند و به جای پلاستیک های ارزان قیمت از مواد نرم استفاده می کنند. رشته های پایینی وزن دار امکان تثبیت بهتر را فراهم می کند. سجاف دمیده نشده است.
بادوام: پرده دوش 180 در 180 سانتی متر برای هر اندازه استاندارد حمام یا کابین دوش. سوراخ دکمه فلزی مقاوم در برابر زنگ زدگی از پارگی جلوگیری می کند و استفاده طولانی مدت را تضمین می کند.
محصولات بینالمللی دارای شرایط جداگانهای هستند، از خارج فروخته میشوند و ممکن است با محصولات محلی متفاوت باشند، از جمله تناسب، ردهبندی سن، و زبان محصول، برچسبگذاری یا دستورالعملها.

 

خصوصیات:
- پرده دوش CLOFY:
پرده حمام CLOFY مواد با کیفیت بالا، مقاوم در برابر کپک و مقاوم در برابر آب را انتخاب کرده است که می تواند در محیط های حمام با رطوبت زیاد مقاومت کند و تضمین می کند که شما و خانواده شما می توانید از زمان دوش گرفتن لذت ببرید.
- مقاوم در برابر کپک و ضد آب.:
مقاوم در برابر کپک و ضد آب: پرده حمام CLOFY 100٪ ضد آب است. این ماده با کیفیت بالا، مقاوم در برابر کپک و دافع آب برای مقاومت در برابر محیط های حمام شدید انتخاب شده است و به شما و خانواده تان اجازه می دهد از زمان حمام لذت ببرید.
- طراحی کامل جزئیات: سوراخ دکمه فلزی ضد زنگ، محافظ در برابر زنگ زدگی، سوراخ دکمه فلزی با کیفیت بالا و مقاوم در برابر زنگ زدگی از پاره شدن جلوگیری می کند و استفاده طولانی مدت را تضمین می کند.
- قابلیت تثبیت بهتر: سجاف وزن دار در لبه پایین، قابلیت تثبیت بهتر، پرده های دوش ما ضخامت مناسبی دارند و به جای پلاستیک های ارزان قیمت از مواد نرم استفاده می کنند. رشته های پایینی وزن دار امکان تثبیت بهتر را فراهم می کند. سجاف دمیده نشده است.
- پرده دوش CLOFY با 12 حلقه پرده حمام
- دارای 12 حلقه پرده حمام.
- پرده دوش کلوفی با 12 حلقه پرده حمام. قلاب های پرده دوش برای نصب آسان. نگهداری و تمیز کردن محصول راحت تر است.
ویژگی ها:
1.100٪ مواد پلی استر با مقاومت در برابر سایش خوب. 2. ضد کپک و ضد خوردگی. 3. ضد آب و خشک شدن سریع. 4. غیر سمی و بی مزه.
- پارچه 100٪ پلی استر: پارچه پلی استر، ضخیم و مات، بدون بو، بدون محو شدن، ما پارچه پلی استر غیر سمی را انتخاب می کنیم - ضخیم و مات، بدون بو، بدون محو شدن، به این معنی که پرده حمام برای شما و خانواده شما ایمن است.
- 1. 100٪ ضد آب و مقاوم در برابر کپک. 2. سجاف را برای تثبیت بهتر تقویت کنید. 3. سوراخ دکمه های فلزی ضد زنگ کیفیت عالی را ارائه می دهد. 4. بسته 12 قلاب پرده دوش. 5. پارچه پلی استر، ضخیم و مات، بدون بو، بدون محو شدن.
 

اطلاعات فنی:
نام تجاری CLOFY
شماره مدل Duschvorhang SC-PS01 Grau
ASIN B07LGP9FG3
مواد فلزی
ویژگی های ویژه مقاوم در برابر کپک، ضد آب
رنگ پرده دوش 180 در 180 سانتی متر خاکستری
ابعاد محصول 180 x 180 x 0.01 سانتیمتر 440 گرم
وزن مورد 440 گرم
 

اقلام همراه:
1 عدد پرده دوش.
12 عدد قلاب پرده دوش.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×