• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پایه سایبان گرفت مدل ‎G_07_002 بسته 2 عددیپایه سایبان گرفت مدل ‎G_07_002 بسته 2 عددیپایه سایبان گرفت مدل ‎G_07_002 بسته 2 عددیپایه سایبان گرفت مدل ‎G_07_002 بسته 2 عددیپایه سایبان گرفت مدل ‎G_07_002 بسته 2 عددیپایه سایبان گرفت مدل ‎G_07_002 بسته 2 عددیپایه سایبان گرفت مدل ‎G_07_002 بسته 2 عددیپایه سایبان گرفت مدل ‎G_07_002 بسته 2 عددی

پایه سایبان گرفت مدل ‎G_07_002 بسته 2 عددی

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

نگهدارنده ایمن - با قطر 14 سانتی متر، مکنده دارای نیروی مکش فوق العاده قوی برای نگه داشتن محکم در هنگام استفاده است. پس از نصب روی دیوار بیرونی، پاها به راحتی و ایمن سایبان شما را می چسبانند
UNIVERSALLY APPLICable نگهدارنده سایبان GRAFT برای سایبان پاهای THULE، FIAMMA و DOMETIC مناسب است و می تواند بر روی تمام سطوح صاف مانند کاروان، موتورخانه یا کمپینگ (VW، فیات، فورد و غیره) استفاده شود.
کمپینگ در هر منطقه ای با براکت سایبان، به خوبی برای نصب روی سطوح مختلف مانند چمن، آسفالت، ساحل یا شن مجهز خواهید بود. با راه حل مناسب برای نصب سایبان خود انعطاف پذیر باشید
پایدار و مقاوم در برابر آب و هوا ساخته شده از پلاستیک تقویت شده با فایبرگلاس، ضمائم پای سایبان هم در برابر اشعه ماوراء بنفش و هم در برابر آب و هوا مقاوم بوده و بسیار بادوام هستند. بنابراین، آنها لوازم جانبی کاملی هستند، از جمله برای استفاده مداوم
نصب آسان - پایه مخصوص پایه های سایبان طراحی شده باعث صرفه جویی در زمان می شود. به سادگی ساکشن کاپ ها را به دیوار بیرونی خانه متحرک خود بچسبانید و پایه های سایبان را از بالا داخل قفل قرار دهید - تمام شد.

 

خصوصیات:
- پایه مخصوص به گونه ای طراحی شده است که پس از مونتاژ، پایه های سایبان همچنان می توانند از نظر زاویه تنظیم شوند. این به این معنی است که شما همچنان می توانید سایبان خود را حتی زمانی که نصب شده است باز و جمع کنید.
- ساکشن کاپ به دلیل سطح بزرگی که دارد به راحتی و ایمن نصب می شود. به لطف کوپلینگ Quick-Fix، تنها با یک حرکت می توانید به سرعت و به راحتی پاهای سایبان خود را درگیر کنید.
- نگهدارنده های سایبان از پلاستیک بسیار ضخیم تقویت شده با الیاف شیشه ساخته شده اند. این هولدرها را بسیار قوی می کند و همچنین در برابر اشعه ماوراء بنفش و آب و هوا مقاوم هستند. ایده آل برای استفاده در آب و هوای خوب و بد.
- ما به عنوان یک برند آلمانی به کیفیت اهمیت زیادی می دهیم. بنابراین، پشتیبانی مشتری برای ما بسیار مهم است. تیم GRAFT ما خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند!
 

اطلاعات فنی:
تولید کننده فراتر از محصولات GmbH
برند: Graft
شماره مدل G_07_002
ASIN B0BHSWHHH3
ابعاد محصول 18x14x5 cm
وزن مورد 1.02 کیلوگرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×