• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هدفون بلوتوثی مدل ‎Wl-H700هدفون بلوتوثی مدل ‎Wl-H700هدفون بلوتوثی مدل ‎Wl-H700هدفون بلوتوثی مدل ‎Wl-H700هدفون بلوتوثی مدل ‎Wl-H700هدفون بلوتوثی مدل ‎Wl-H700هدفون بلوتوثی مدل ‎Wl-H700هدفون بلوتوثی مدل ‎Wl-H700

هدفون بلوتوثی مدل ‎Wl-H700

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

هدفون بی سیم بلوتوث CSL1، هدفون ضد آب IPX6، ورزش، صدای باس 15 ساعت، هدفون مغناطیسی، ورزشی، هدفون داخل گوش با میکروفون HD قابل اتصال به کارت TF
کارت TF را می توان وارد کرد: هنگامی که از عملکرد کارت TF استفاده می کنید، سوئیچ هدفون WI-H700 را روشن کنید، سپس کارت TF را وارد کرده و فایل های صوتی ذخیره شده در کارت TF را با فرمت MP3 پخش کنید. شما می توانید در هر زمان و هر مکان بدون اتصال دستگاه به موسیقی گوش دهید. میکروفون HD داخلی: هدفون های بی سیم با میکروفون HD همیشه ارتباط روان را تضمین می کنند. هنگام کار می توانید از آن استفاده کنید. هدفون ها می توانند برخی از نویزهای بیرون را برای شما جدا کنند. نشانگر باتری باقیمانده: دستگاه شما میتواند وضعیت باتری هدفونهای بلوتوث را در زمان واقعی نمایش دهد. شما می توانید باتری را آزادانه تماشا کنید. نگران کم بودن باتری نباشید سازگاری گسترده: هدفونهای بیسیم WI-H700 اتصال پایداری را در هر دستگاهی با تنظیم بلوتوث فراهم میکنند، از iOS/Android پشتیبانی میکنند، میتوانید با خیال راحت دستگاه خود را متصل کنید. مانند کامپیوتر / لپ تاپ / تلفن و غیره نام بلوتوث این دستگاه WI-H700 است. کنترل: آهنگ ها را تغییر دهید، صدا را تنظیم کنید و از طریق کنترل به تماس ها پاسخ دهید. هدفون های بلوتوث 2 گوش گیر اختیاری (M/L) را برای رفع نیازهای افراد مختلف برای تناسب فردی و راحتی در طول روز ارائه می دهند.

 

خصوصیات:
- پشتیبانی از کارت TF، می توانید بدون تلفن همراه به آهنگ ها گوش دهید و از پخش کارت پشتیبانی کنید
- 15 ساعت زمان پخش - تنها در 1.5-2 ساعت، هدفون بلوتوث به طور کامل شارژ می شود. هنگامی که هدفون بلوتوث را با تلفن همراه خود جفت می کنید، می توانید سطح باتری باقیمانده را در هر زمان بررسی کنید تا با یک بار شارژ حداکثر 13 تا 15 ساعت موسیقی دریافت کنید.
- طراحی نوآورانه - طراحی بند گردن راحت، سبک وزن است و تضمین می کند که هدفون شما هرگز مانع ایجاد نمی شود. بنابراین هنگام پوشیدن آزادی مطلق دارید. به لطف آهنرباهای داخلی، می توانید این دو هدفون را در صورت عدم استفاده به یکدیگر متصل کنید، حمل آسان
- تماس بی سیم: کنترل هدفون های بی سیم از طریق کنترل از راه دور 3 دکمه ای جهانی با میکروفون داخلی آسان است - به راحتی موسیقی را بدون هندزفری مدیریت کنید.
- آنچه دریافت می کنید هدفون ورزشی WI-H700 در گوش خدمات 24 ساعته مشتری و پشتیبانی پس از فروش ایمیلی را ارائه می دهد و می تواند 18 ماه به شما فرصت دهد. سازگار با تمام دستگاه های دارای بلوتوث، به ویژه iOS و اندروید (اپل آیفون، سامسونگ، اچ تی سی، هوآوی، سونی، ال جی و غیره)
 

اطلاعات فنی:
نام تجاری CSL1
مرجع سازنده H700-01
ASIN B09NGNXKJQ
کانکتور بی سیم
جنس جنس پلاستیک
اندازه بلوتوث Kopfhörer
ابعاد بسته 23.1x16.7x3.2 cm 80 گرم
وزن مورد 80 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×