• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
آنتن رومیزی دیجیتال وان بای وان مدل OUS00-0186آنتن رومیزی دیجیتال وان بای وان مدل OUS00-0186آنتن رومیزی دیجیتال وان بای وان مدل OUS00-0186آنتن رومیزی دیجیتال وان بای وان مدل OUS00-0186آنتن رومیزی دیجیتال وان بای وان مدل OUS00-0186آنتن رومیزی دیجیتال وان بای وان مدل OUS00-0186آنتن رومیزی دیجیتال وان بای وان مدل OUS00-0186آنتن رومیزی دیجیتال وان بای وان مدل OUS00-0186آنتن رومیزی دیجیتال وان بای وان مدل OUS00-0186آنتن رومیزی دیجیتال وان بای وان مدل OUS00-0186آنتن رومیزی دیجیتال وان بای وان مدل OUS00-0186آنتن رومیزی دیجیتال وان بای وان مدل OUS00-0186آنتن رومیزی دیجیتال وان بای وان مدل OUS00-0186آنتن رومیزی دیجیتال وان بای وان مدل OUS00-0186آنتن رومیزی دیجیتال وان بای وان مدل OUS00-0186

آنتن رومیزی دیجیتال وان بای وان مدل OUS00-0186

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

آنتن تلویزیون دیجیتال HD تقویتشده 1byone - پشتیبانی از 4K 1080p و همه تلویزیونهای قدیمی - تقویتکننده سیگنال سوئیچ هوشمند داخلی - کابل HDTV کواکس/آداپتور برق متناوب (مشکی)
با طراحی های پیشرفته، ما همیشه معتقد بوده ایم آنتن های با کیفیت برتر می توانند عملکرد و قابلیت اطمینان را با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه دهند.
دیگر هیچ قبض کابلی ندارید، از قسمت های تلویزیونی مورد علاقه خود با جزئیات واضح و رنگ های زنده لذت ببرید، سالانه بیش از 1000 دلار صرفه جویی کنید!
اکنون سرویس تلویزیون کابلی پرهزینه خود را لغو کنید و 1byone خط کاملی از راه حل های آنتن با کیفیت بالا برای نیازهای آنتن شما دارد.
1byone در سال 2009 تاسیس شد، ما محصولاتی ایجاد می کنیم که به قدرت فناوری پی برده و زندگی مردم را بهتر، آسان تر و رضایت بخش تر می کند. ما تنها زمانی مأموریت خود را انجام دادهایم که زندگی شما سادهتر و هوشمندتر شود.
ما در تلاش هستیم تا نیازهای مشتریان خود را پیش بینی کنیم و مسائل پیچیده را به روش های هوشمندانه حل کنیم. ما از ریسک کردن نمی ترسیم زیرا این چیزی است که به ما کمک می کند تا آن را به درستی انجام دهیم.
قابلیت اطمینان را انتخاب کنید، نام تجاری ما را انتخاب کنید.
به هزاران مشتری راضی که به آنتن های ما روی آورده اند بپیوندید و تفاوت را برای خود تجربه کنید.

 

خصوصیات:
[طراحی سبک و ساده] طراحی سبک و مسطح، به اندازه کافی زیبا و نصب آسان، می توانید آن را پشت تلویزیون پنهان کنید یا روی دیوار پنجره یا هر جایی که دوست دارید بچسبانید، البته سیگنال های تلویزیون باید در آنجا پذیرفته شود.
[دریافت برد بلند] -آنتن HDTV به اندازهای بزرگ است که سیگنالهای تلویزیونی را تا 200 مایل دریافت کند، و تقویتکنندههای سیگنال را حمل میکند، که تقویت آنتن را آسانتر میکند تا زمانی که آن را در هر جایی از خانه خود قرار میدهید، بهترین دریافت را دریافت کنید. تقریباً در هر خانه و منطقه
[16.5 FT کابل کواکس با کیفیت بالا]-کابل کواکسیال از هادی مرکزی جامد، عایق دی الکتریک، سه لایه محافظ آلومینیومی و لایه بیرونی بادوام تشکیل شده است. به طوری که هرگز سیگنال را از دست ندهید یا حتی در آب و هوای بد دچار اعوجاج نخواهید شد. از امواج الکترومغناطیسی و فرکانس رادیویی تداخل دارد.
[از کانالهای با کیفیت بالا لذت ببرید] - زندگی ابزار پیشرفته نیاز زندگی شماست. این آنتن تلویزیون شما را از پرداخت هزینه های ماهانه بالا باز می دارد. اگر مشکلی در مورد پذیرش دارید، ما پشتیبانی فنی دقیقی را ارائه خواهیم کرد تا مشکلات شما به سرعت حل شود.
[نصب آسان] - رو به تلویزیون آنتن در جهت برج محلی خود قرار دهید و کانال ها را اسکن کنید. مکانهای مختلف نصب را با استفاده از فنجانهای مکنده یا پیچهای نصب، برچسبهای چسبنده مناسب 3 متری امتحان کنید. کابل کواکسیال فوقالعاده 16.5 فوتی انعطافپذیری زیادی برای قرار دادن آنتن بر روی دیوار پشت تلویزیون یا حتی صاف روی میز فراهم میکند.
 

اطلاعات فنی:
تلویزیون آنتن
برند 1byone
شماره مدل OUS00-0186
ASIN B00IF70QCW
تعداد کانال 100
امپدانس 75 اهم
حداکثر برد 1056000 فوت
ابعاد محصول 13.3 x 9.3 x 0.2 اینچ
وزن مورد 1 اونس

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×