• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
نمایشگر داشبورد خودرو کد HUD LCD-3/y مناسب برای تسلا مدل 3 Yنمایشگر داشبورد خودرو کد HUD LCD-3/y مناسب برای تسلا مدل 3 Yنمایشگر داشبورد خودرو کد HUD LCD-3/y مناسب برای تسلا مدل 3 Yنمایشگر داشبورد خودرو کد HUD LCD-3/y مناسب برای تسلا مدل 3 Yنمایشگر داشبورد خودرو کد HUD LCD-3/y مناسب برای تسلا مدل 3 Yنمایشگر داشبورد خودرو کد HUD LCD-3/y مناسب برای تسلا مدل 3 Yنمایشگر داشبورد خودرو کد HUD LCD-3/y مناسب برای تسلا مدل 3 Yنمایشگر داشبورد خودرو کد HUD LCD-3/y مناسب برای تسلا مدل 3 Y

نمایشگر داشبورد خودرو کد HUD LCD-3/y مناسب برای تسلا مدل 3 Y

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 52,000,000تومان50,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه


اطلاعات:

سفارشی: صفحه نمایش LCD طراحی OEM ویژه برای مدل 3 2017-2022، مدل Y 2020 2021 2022 است. هر فرمان داشبورد لوازم جانبی سفارشی پس از فروش است.
ارتقاء کاملاً هوشمند: نمایش عملکرد چندگانه توافق نامه اصلی خودرو، صفحه نمایش لمسی کنسول مرکزی همگام خودکار، صفحه نمایش: MPH، نمایشگر قدرت، نمایشگر دنده، نمایشگر چراغ چرخان، حالت رانندگی، صفحه نمایش LED، حالت های چندگانه.
جلوه بارگذاری: تجربه رانندگی ارتقا یافته است، و شما می توانید سبک خود را تغییر دهید تا متفاوت باشد. چندین سبک را انتخاب کنید؛ حالت روز و حالت شب. ما راه حل های متنوعی را برای انتخاب شما ارائه می دهیم.
توجه : بسته به وسایل نقلیه و منطقه بازار، اطلاعات نشان داده شده در صفحه داشبورد ما ممکن است کمی متفاوت از اطلاعات موجود در صفحه لمسی مرکزی باشد. این طبیعی است. در صورت نمایش زمان نامناسب، زمان باید کالیبره شود. هر زمان که بخواهید می توانید برای ما PM ارسال کنید، ما به شما کمک می کنیم آن را حل کنید.
نصب: نصب حرفه ای در فروشگاه بسیار توصیه می شود!! برای تعویض آن باید صفحه پوشش بالای فرمان ماشین اصلی را بردارید و آداپتور را وصل کنید. نصب نیاز به نصب بسیار دقیق دارد.

 

خصوصیات:
نمایشگر داشبورد HUD LCD خودرو، نمایشگر مانیتور داشبورد، سرعت سنج دیجیتالی با نصب آسان شیشه جلوی خودرو نمایشگر HUD با سرعت KMH و MPH، مسافت پیموده شده برای مدل 3 2017-2021، برای مدل Y 2020
(دستیار رانندگی ایمن) خودروی نمایشگر هدساپ میتواند به جلوگیری از خطری که راننده پس از نگاه کردن به داشبورد هنگام رانندگی با آن مواجه میشود، کمک کند. این می تواند با مشاهده داده های روی صفحه نمایش ابزار جلو، ایمنی راننده را تضمین کند و به راننده کمک کند تا بهترین وضعیت را حفظ کند. میتوانید آزادانه حالتها و رنگهای رابط عملیاتی مختلف را تغییر دهید، که لذت و حس فنی بیشتری را برای شما به ارمغان میآورد.
(MULTI FUNCTION) نمایشگر می تواند به طور خودکار روشنایی را تنظیم کرده و با صفحه لمسی مرکزی همگام شود. و، ماشین نمایشگر hud می تواند مسافت پیموده شده در دقیقه، کیلومترشمار، کیلومتر در ساعت و مایل در ساعت، psi و kpa، پاک کردن کد خطا، جهت رانندگی/، ولتاژ، زنگ هشدار ولتاژ پایین، سوئیچ زبان و منطقه زمانی و بسیاری از عملکردهای دیگر را نمایش دهد.
(توجه سازگار) ماشین نمایشگر هدآپ نصب غیر مخرب است، نیازی به مته زدن نیست، به داخل خودرو آسیب نمی رساند، نصب بسیار ساده، وقت شما را تلف نمی کند. و به گونهای طراحی شده است که تناسب و عملکرد مشابه نمونه اصلی را در سالها، خودروها و مدلهای خاص خودرو ارائه دهد. مناسب برای تسلا مدل 3/y.
(ایده هدیه) نمایشگر سر بالا خودرو برای اکثر افرادی که مایلند تا حد زیادی ایمن باشند و می خواهند تجربه رانندگی بسیار راحت و راحتی داشته باشند به اندازه کافی خوب است. و به عنوان همسر، شوهر، خانواده، دوستان، هم اتاقی، خوانش های بسیار دقیق، مقرون به صرفه، ضروری، قابل اعتماد خریداری شده است.
 

اطلاعات فنی:
سازنده: Diydeg
ASIN : B09ZYQBTQF
مواد پلاستیک
رنگ مشکی
مدل های کاربردی مدل 3 مدل Y
ابعاد مورد 15.16x13.98x8.39 اینچ
 

- پرسش و پاسخ!:
س: در مورد نصب چطور؟
A: ما نصب را در آمازون و یوتیوب ارتقا داده ایم.
س: آیا می تواند با تسلا ارتقا پیدا کند؟
پاسخ: مطمئناً، هنگامی که آن را نصب کردید، می توانید سیستم را با اعلان های سیستم به روز کنید.
س: آیا با مدل Y مطابقت دارد؟
پاسخ: روی مدل Y نصب شده است، همچنین علامت 3 را روی داشبورد نشان می دهد. بنابراین پیشنهاد می کنیم چند روز صبر کنید، سیستم به روز می شود. سپس داشبورد Y را نشان می دهد.
س: چگونه می توانم ویدیوی بیشتری در مورد آن پیدا کنم؟
پاسخ: می توانید آن را در یوتیوب پیدا کنید.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×