• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دتکتور دود و حرارت هیمان مدل HM-626PHSدتکتور دود و حرارت هیمان مدل HM-626PHSدتکتور دود و حرارت هیمان مدل HM-626PHSدتکتور دود و حرارت هیمان مدل HM-626PHSدتکتور دود و حرارت هیمان مدل HM-626PHSدتکتور دود و حرارت هیمان مدل HM-626PHSدتکتور دود و حرارت هیمان مدل HM-626PHSدتکتور دود و حرارت هیمان مدل HM-626PHSدتکتور دود و حرارت هیمان مدل HM-626PHS

دتکتور دود و حرارت هیمان مدل HM-626PHS

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

چرا آشکارسازهای دود HEIMAN را انتخاب کنید؟
- حرفه ای در بخش امنیتی:
HEIMAN Technology که در سال 2005 تأسیس شد، بیش از 10 سال تجربه در صنعت امنیت دارد و در زمینه آشکارسازهای دود پیشرو است. آشکارسازهای دود ما پیشرفته تر و حرفه ای تر هستند و محافظت ایمن تری را به شما ارائه می دهند.
- 10 سال استقلال:
باتری اعلام حریق یکپارچه برای طول عمر 10 سال طراحی شده است. می تواند محافظت طولانی مدت و بدون وقفه را برای شما فراهم کند.
- فن آوری حسگر پیشرفته:
آشکارساز آتش با یک سنسور فوتوالکتریک مادون قرمز پیشرفته کار می کند. اگر با نفوذ ذرات دود به طور غیرعادی شکسته شود، فورا زنگ هشدار را ایجاد می کند. این تکنیک همچنین تعداد آلارم های کاذب را کاهش می دهد.

 

- هشدار ترکر دود، باتری 10 ساله، با سنسور فوتوالکتریک، تست خودکار
 

خصوصیات:
(درک حساسیت بالا 360 درجه) طراحی ساختاری منحصر به فرد و هزارتوی فوتوالکتریک پیشرفته، نظارت بر زمان واقعی حضور دود، شناسایی ذرات مرئی سریعتر از هشدار یونیزاسیون.
(باتری 10 سال دوام می آورد) این آشکارساز آتش به یک باتری لیتیومی 3 ولتی کم مصرف مجهز شده است تا عمری باورنکردنی تا 10 سال داشته باشد تا عملکردی روان داشته باشد.
(دکمه تست عملکرد) این آشکارساز دود مجهز به دکمه تست عملکرد برای تست عملکرد است. با تشکر از این، آشکارساز زنگ می تواند پس از زنگ مجدد تنظیم شود یا به حالت نظارت برگردد.
(سطح کیفیت بالا و نصب آسان) محفظه بیرونی این آشکارساز دود از پلاستیک ABS + PC با کیفیت بالا ساخته شده است که سازگار با محیط زیست و مقاوم در برابر شعله است. نصب آسان و استفاده آسان
(محافظت کامل برای ایمنی شما) آشکارسازهای دود دارای یک زنگ داخلی هستند. پس از تشخیص خطر دود و آتش، نشانگر LED قرمز فورا چشمک می زند و صدای زنگ بیش از 80 دسی بل منتشر می شود تا به سرعت به شما و خانواده تان یادآوری کند.
 

ویژگی ها:
-طراحی کم مصرف
دکمه تست و سکوت
- سنسور فوتوالکتریک مادون قرمز
- پردازش MCU، از بین بردن آلارم های کاذب
- طراحی ضد ضربه مناسب برای استفاده از وسیله نقلیه
- طراحی ضد گرد و غبار، ضد شب پره، ضد نور
- هشدار باتری کم
-Anti-RFI (20V / m-1GHz)
 

اطلاعات فنی:
سازنده: HEIMAN
شماره مدل : HM-626PHS
ASIN : B08MTLDRXG
باتری ها: 1 عدد باتری CR123A مورد نیاز است. 
ولتاژ کاری: باتری لیتیومی 3 ولت
جریان ساکن: 8uA
جریان هشدار: 35 میلی آمپر
خروجی آلارم: زنگ صدا و فلاش
سطح صدا: 85 دسی بل / 3 متر
نصب: سقفی
حساسیت: 1.8٪ / فوت ± 0.8٪ / فوت
محیط کاری: -10 ~ + 50 ، (95% RH بدون یخ زدن)
ابعاد محصول: 9x9x3.5 سانتی متر
وزن: 200 گرم
 

اقلام همراه:
1 عدد آشکارساز دود فوتوالکتریک HEIMAN
1 عدد براکت نصب
2 عدد پیچ
2 عدد رول پلاک
1 عدد راهنمای کاربر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×