• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل ‎CA-71BTپخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل ‎CA-71BTپخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل ‎CA-71BTپخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل ‎CA-71BTپخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل ‎CA-71BTپخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل ‎CA-71BTپخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل ‎CA-71BTپخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل ‎CA-71BTپخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل ‎CA-71BTپخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل ‎CA-71BTپخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل ‎CA-71BT

پخش کننده تصویری خودرو ابتبت مدل ‎CA-71BT

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 10,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(استریو خودرو با وضوح بالا): رادیو خودرو aboutBit CA-71BT با صفحه نمایش 7 اینچی HD 1024x600 ال سی دی و صفحه نمایش لمسی هوشمند هوشمند طراحی شده است و در عین حال تمام محتوای مورد علاقه شما را در دسترس نگه می دارد، تجربه مشاهده راحت تری را ارائه می دهد.
(iOS و Android Mirror Link): این صدای ماشین دوتایی از نمایشگر آینه تلفن هوشمند اندرویدی به واحد سر با کنترل دو طرفه از طریق Hi-Link و پیوند آینه های آیفون با کنترل یک طرفه پشتیبانی می کند. استفاده از سرویس تشخیص صدای تلفن هوشمند را حفظ می کند، اتصال به کابل شارژ USB اصلی نیاز دارد. توجه: لینک تلفن سازگار با تلفن هوشمند Android 11.0 یا نسخه پایین تر، iPhone XR، iPhone 8 Plus یا نسخه پایین تر. تماس با هندزفری بلوتوث و پخش صدا رانندگی شما را ایمن تر می کند
(دوربین دید عقب HD ضد آب): ورودی RCA دوربین پشتیبان شامل ماشه خودکار 12 ولت، نمای فوق عریض 170 درجه، دید در شب HD، طراحی کامل ضد آب است. واحد استریو به طور خودکار تصویر معکوس را روی صفحه نمایش می دهد تا از هر گونه تصادف یا تصادف جلوگیری شود
(ویژگیهای بیشتر): استریو خودروی aboutBit با بلوتوث 5.0 برای پخش موسیقی مورد علاقه یا Spotify، Pandora از طریق تلفن هوشمند، تماس بدون هندز، دفترچه تلفن و ویدئو. USB 1.5A برای شارژ سریع. رادیو AM/FM با حافظه 30 ایستگاه، خروجی صدای ساب ووفر. پشتیبانی از کارت SD/USB/AUX-in/RCA توجه: این پخش کننده ماشین MP5 یک پخش کننده CD/DVD نیست
(کنترل از راه دور بیسیم و کنترل چرخ فرمان): با عملکرد کنترل از راه دور بیسیم، هنگام رانندگی راحتتر میتوان آهنگها را به سرعت قطع کرد، صدا را کاهش داد و غیره. اتورادیو بلوتوث را می توان با دکمه های کنترل فرمان موجود کنترل کرد، بدون نیاز به آداپتور کنترل فرمان اضافی، راحت تر

 

خصوصیات:
با سیستم استریو خودرو CA-71BT از سرگرمی رانندگی لذت ببرید!
- لینک آینه:
این استریو با صفحه لمسی دوتایی از پیوند آینه ای به گوشی اندروید و iOS توسط کابل USB پشتیبانی می کند. پشتیبانی از اندروید 11.0 یا پایین تر، آیفون XR، آیفون 8 پلاس یا پایین تر.
- بلوتوث داخلی 5.0:
استریو ماشین بلوتوث aboutBit با A2DP از تماسهای هندزفری بلوتوث، پخشکننده موسیقی بلوتوث، بارگیری خودکار دفترچه تلفن پشتیبانی میکند.
- شارژ USB 1.5 آمپر:
گیرنده رادیویی خودرو با USB داخلی 1.5 آمپری برای شارژ سریع گوشی شما در حین خودرو طراحی شده است.
- ورودی 3 راه:
این گیرنده رسانه اینداش از پخش کارت U دیسک / AUX IN / TF پشتیبانی می کند، از موسیقی بسیار راحت لذت ببرید
- گیرنده رادیو AM/FM:
دریافت رادیو حتی در هوای بد نیز تحت تأثیر قرار نمی گیرد. پشتیبانی از عملکرد رادیو AM/FM با ایستگاه های حافظه (فرکانس: 87.5MHz-107.9MHz).
- کنترل فرمان:
این استریو برای ماشین را می توان با دکمه های کنترل فرمان موجود کنترل کرد، بدون نیاز به آداپتور کنترل فرمان اضافی، راحت تر.
توجه: ماشین های مختلف با پیکربندی های مختلف. طبیعی است که برخی از عملکردهای کنترل چرخ را نمی توان فعال کرد.
- نمایشگر ویدیویی HD 1080P:
صفحه نمایش دیجیتال 7 اینچی با پخش ویدئو با وضوح 1080P. صفحه نمایش لمسی خازنی کامل برای کارکرد آسان، رابط کاربری به خوبی طراحی شده فقط برای ماشین.
- دوربین دید عقب HD:
این سیستم صوتی خودرو از دوربین دید عقب / جلو پشتیبانی می کند، می تواند به طور خودکار دوربین عقب را هنگامی که خودرو به عقب حرکت می کند و تصویر را بر روی صفحه نمایش واحد اصلی نمایش می دهد، تغذیه کند، می تواند به عنوان کمک پارک کار کند. (نمای عریض 170 درجه ضد آب، همراه با دوربین پشتیبان HD.)
- 7-گزینه نور پس زمینه چند رنگ:
دکمه های رنگارنگ برای رنگ روشن، رنگ نور مورد علاقه را می توان با تنظیم منو انتخاب کرد تا با دکوراسیون ماشین شما مطابقت داشته باشد.
 

ویژگی ها:
aboutBit In-Dash Double Din Car Stereo با صفحه نمایش لمسی 7 اینچی Full HD
صفحه نمایش لمسی 7 اینچی HD با پخش ویدئو با وضوح بالا 1920x1080P
سازگار با آیفونهای iOS (iphoneXR،iphone8 plus و پایینتر)، اندروید 11.0 و پایینتر برای لینک آینه
بلوتوث 5.0 برای تماس بدون هندز، پخش موسیقی، ناوبری، دفترچه تلفن، ویدئو و کنترل
USB 1.5A برای شارژ سریع
پشتیبانی از کارت SD/USB/AUX-in/RCA
دوربین ضد آب HD و کنترل از راه دور بی سیم گنجانده شده است
رادیو AM/FM با حافظه 30 ایستگاه
7 نور پس زمینه LED چند رنگ
پشتیبانی از فرمت های صوتی: MP3/WMA/WAV/MKV/FLAC/OGG/APE MP2/DIVX/XVID/MP4 و غیره.
پشتیبانی از فرمت های صوتی: MP3/WMA/WAV/MKV/FLAC/OGG/APE
خروجی صدای ساب ووفر داخلی
پشتیبانی از کنترل فرمان
ولتاژ کار: DC 12V حداکثر توان خروجی: 4×50 وات
 

اطلاعات فنی:
سازنده aboutBit
شماره مدل CA-71BT
ASIN B08975BZPP
باتری ها 1 باتری لیتیوم یونی مورد نیاز است.
ویژگی های ویژه صفحه لمسی، پاندورا، اسپاتیفای
ابعاد محصول 9.06x5.91x5.71 اینچ
وزن مورد 2.09 پوند
 

اقلام همراه:
گیرنده استریو ماشین دابل دین
دوربین پشتیبان و کابل دوربین پشتیبان
ریموت IR و کنترل از راه دور فرمان
کیت هارنس و نصب
راهنمای کاربری

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×