• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده تصویری خودرو مدل ‎FTT.1W.6032GNN+WYCAM3پخش کننده تصویری خودرو مدل ‎FTT.1W.6032GNN+WYCAM3پخش کننده تصویری خودرو مدل ‎FTT.1W.6032GNN+WYCAM3پخش کننده تصویری خودرو مدل ‎FTT.1W.6032GNN+WYCAM3پخش کننده تصویری خودرو مدل ‎FTT.1W.6032GNN+WYCAM3پخش کننده تصویری خودرو مدل ‎FTT.1W.6032GNN+WYCAM3پخش کننده تصویری خودرو مدل ‎FTT.1W.6032GNN+WYCAM3پخش کننده تصویری خودرو مدل ‎FTT.1W.6032GNN+WYCAM3پخش کننده تصویری خودرو مدل ‎FTT.1W.6032GNN+WYCAM3پخش کننده تصویری خودرو مدل ‎FTT.1W.6032GNN+WYCAM3

پخش کننده تصویری خودرو مدل ‎FTT.1W.6032GNN+WYCAM3

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 20,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(استریو دیجیتال خودرو با کیفیت بالا با ناوبری GPS) رابط کنترلی کاربرپسند با رابط کاربری طراحی جدید، 3 نوع رابط کاربری برای انتخاب شما. این استریو ماشین دوتایی از عملکرد GPS Sat Navi دو منطقه ای پشتیبانی می کند، صدای ناوبری و صدای موسیقی را می توان به طور مستقل تنظیم کرد. علاوه بر این، ناوبری استریو 2 دینه شامل آنتن GPS، کارت نقشه 8 گیگابایتی با نقشه از پیش نصب شده است.
(تیونر FM/AM رادیو ماشین با بلوتوث کار کنید) واحد استریو ماشین 2 دینه دارای بلوتوث داخلی برای پخش بیسیم موسیقی است- میکروفون داخلی برای تماس بدون دست، دفترچه تلفن پشتیبانی میکند. این دوتایی می تواند ایستگاه رادیویی را به صورت خودکار/نیمه خودکار جستجو کند. GPS Navigation پشتیبانی از گیرنده رادیویی استریو خودرو AM: 522KHz-1620KHz FM: 76.0MHz-108.0MHz. RDS. عملکرد حافظه ایستگاه می تواند ایستگاه رادیویی مورد علاقه شما را ضبط کند.
(صفحه نمایش لمسی 5 نقطه ای پاسخگو) با صفحه نمایش لمسی خازنی ال سی دی 6.2 اینچی و نور پشتی 7 دکمه ای برای تصاویر واضح با کیفیت بالا و پاسخ سریع لمسی، این استریو ماشین دوتایی با ناوبری gps می تواند حتی کوچکترین حرکت را احساس کند. از نوک انگشتان شما استریو ماشین 2 دین با زبان های چند سیستم عامل (انگلیسی، ترکی، روسی، ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی و غیره) می تواند نیازهای فردی شما را برآورده کند. و بسته ما می تواند به اکثر کشورهای جهان ارسال شود!
(از موسیقی و ویدیو در همه جا لذت ببرید) استریو ماشین Indash gps از پخش HD 1080P از DVD و USB پشتیبانی می کند. چند منظوره: DVD (DVD/VCD/MPEG4/MP3/CD/CD-RW سازگار)، همچنین میتوانید موسیقی را در دستگاه پخش چندرسانهای 2 din car از طریق AUX، کارت SD، تلفن و اتصال USB پخش کنید، از USB/Micro SD پشتیبانی کنید. خوانندگان تا 32 گیگابایت، آرم خودرو انتخاب شده است. کنترل فرمان، ورودی Aux تنظیمات ساب ووفر و EQ
(AV-IN برای دوربین پشتیبان) (دوربین عقب بیسیم گنجانده شده است) ورودی دوربین عقب، بهطور خودکار هنگام دندهکردن خودرو به دوربین عقب سوئیچ میکند. راه حل عالی برای پشتیبان گیری ایمن ماشین شما. بیشتر از همه، لطفاً قبل از سفارش مطمئن شوید که استریو دو دینه برای ماشین شما مناسب است، 

 

خصوصیات:
Double Din Car سیستم ناوبری GPS استریو دی وی دی پلیر بلوتوث 2 Din Car Radio رادیو لمسی خازنی + پشتیبانی از دوربین پشتیبان SWC USB SD 1080P کنترل از راه دور بی سیم نشان خودرو چند زبانه
- (انحصاری، با تجربه و عالی در الکترونیک خودرو.)
اگر چیزی پیدا میکنید که از نظر هزینه مناسب باشد، اما همچنان تمام امکانات یک دستگاه فوقالعاده را برای شما فراهم میکند، استریو ماشین EINCAR باید بهترین انتخاب شما باشد. EINCAR بر ارتقای سخت افزار و توسعه نرم افزار و ارائه یک تجربه رانندگی عالی برای همه مشتریان متمرکز است.
- جدیدترین استریو ماشین Double din با GPS
- [ناوبری موقعیت یابی سریع GPS آفلاین]:
- سیستم عامل: Microsoft Windows CE
- اندازه حافظه خارجی: می تواند تا 32 گیگابایت افزایش یابد
- راهنمای صوتی: بله
- منطقه دوگانه: بله، پیمایش هنگام پخش موسیقی
- کارت GPS 8 گیگابایتی شامل: بله
- زبان های عملیات GPS: انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی و غیره.
- [همگام سازی آدرس تلفن همراه بلوتوث داخلی]:
- هندزفری: بله
- A2DP (موسیقی استریو بلوتوث): بله، می تواند موسیقی استریو را از طریق بلوتوث پخش کند
- کنترل موسیقی بلوتوث: بله، پخش/مکث/قبلی/بعدی
- PB-دانلود: بله
- سوابق تماس: بله، تماس گرفته شده، تماس دریافتی، تماس از دست رفته
- میکروفون داخلی: بله، در پنل جلویی
- [صفحه نمایش لمسی خازنی پاسخگو با وضوح بالا]:
- 800x480 وضوح بالا.
- رنگ واضح تر و واضح تر با صفحه نمایش عریض تماشا کنید
- صفحه نمایش تمام رنگی TFT با کیفیت بالا (16:9).
- با عملکرد خازنی ویژه طراحی شده ما، صفحه نمایش لمسی این استریو بسیار حساس تر از سایر صفحه نمایش های مقاومتی است. می تواند حتی کوچکترین حرکتی را از نوک انگشتان شما احساس کند.
- [سیستم سرگرمی داخل خودرو]:
- ساخت در CD/DVD Player.
-از موسیقی بدون افت و فیلم های FHD در هر زمان لذت ببرید.
- پشتیبانی از پخش HD 1080P
- کار با بلوتوث (A2DP)
- موسیقی را با بلوتوث فوراً از تلفن هوشمند به اشتراک بگذارید.
- پورت USB و اسلات کارت TF. هزاران آهنگ و ویدیو را ذخیره کنید. این قابل حمل ترین راه برای پخش چند رسانه ای در جاده است.
- [کنترل فرمان آماده]:
استفاده از استریو خودرو در حین رانندگی می تواند بسیار خطرناک باشد. دستگاه ما به گونه ای سفارشی شده است تا حداکثر 20 عملکرد پرکاربرد را برای پاسخ به فشار دادن کلید صوتی فرمان کارخانه پس از برنامه ریزی دستی یا تخصیص مجدد ارائه دهد.
- [ورودی دوربین دید عقب (دوربین پشتیبان گنجانده شده است)]:
تشخیص زنده محیطی معکوس، کمک پارک ایمن و راحت بوت معکوس خودکار، سوئیچ تاخیر صفر به عقب.
- [کنترل از راه دور بی سیم]:
با طراحی منحصر به فرد مشتری، عملکردهای مفید و عملکرد آسان، کنترل از راه دور راحتی را برای سرنشینان جلو و عقب به ارمغان می آورد.
مسافران می توانند کانال رادیویی را حتی در پشت نشستن تغییر دهند
- [نکات مهم]:
با توجه به نظرات مشتریان برای نصب، پیشنهاد می کنیم قبل از دست زدن به سیم کشی یا وصل کردن دستگاه، باتری را جدا کنید، در غیر این صورت ممکن است به آن آسیب وارد کنید.
- نمایش دادن:
- نوع صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی خازنی 6.2 اینچی (5 امتیاز) - رزولوشن: 800xRGBx480
- تغییر نور پس زمینه دکمه: بله، 7 رنگ
- تغییر رابط کاربری: بله، از پیش تنظیم 3 نوع از گزینه رابط کاربری محبوب
- دی وی دی:
- رمزگشایی آی سی: یکپارچه
- فرمت های سازگار: DVD، DVD-R/RW، HDVD، MP3، MP4، CD-R/RW، VCD، DIVX، WMA/JPEG
- Last-Position-Memory: بله، به راحتی انواع دیسک ها را به طور مداوم تماشا کنید
- رادیو:
- محدوده فرکانس AM: 522-1620KHz
- محدوده تنظیم FM: 87.5-108 مگاهرتز
- منطقه FM: اروپا / آمریکای شمالی / آمریکای جنوبی / ژاپن / روسیه
- RDS: روشن/خاموش
- ایستگاه های از پیش تعیین شده: 30 (FM 3x6، AM 2x6)
- USB/SD:
- موقعیت USB: در پنل جلویی
- ظرفیت: 32 گیگابایت
- پخش ویدیو: بله، می تواند ویدیوی 1080P را پخش کند
- موقعیت SD: در پنل جلویی
 

اطلاعات فنی:
برند: EinCar 
شماره مدل FTT.1W.6032GNN+WYCAM3
ASIN B07FXTBQKD
نوع نمایشگر LCD
ابعاد محصول 10x10x10 اینچ
وزن مورد 6.6 پوند

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×