• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
مبدل SCART به HDMI امانکا مدل ‎sc-08مبدل SCART به HDMI امانکا مدل ‎sc-08مبدل SCART به HDMI امانکا مدل ‎sc-08مبدل SCART به HDMI امانکا مدل ‎sc-08مبدل SCART به HDMI امانکا مدل ‎sc-08مبدل SCART به HDMI امانکا مدل ‎sc-08مبدل SCART به HDMI امانکا مدل ‎sc-08مبدل SCART به HDMI امانکا مدل ‎sc-08مبدل SCART به HDMI امانکا مدل ‎sc-08مبدل SCART به HDMI امانکا مدل ‎sc-08

مبدل SCART به HDMI امانکا مدل ‎sc-08

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 3,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(تبدیل SCART به HDMI) این مبدل Scart به HDMI ویدئوهای دیجیتال HDMI را تبدیل می کند. ورودی از دستگاه های قدیمی با رابط اسکارت مانند ضبط کننده VHS/DVD پشتیبانی می کند. انتهای خروجی از دستگاه هایی با رابط HDMI مانند تلویزیون/پروژکتور پشتیبانی می کند. 

(توجه: از HDMI به Scart پشتیبانی نمی کند! تبدیل HDMI به SCART ASIN: B0777DPJTL).
(سازگاری گسترده) سازگار با HDMI 1.3، پشتیبانی از فرمت های تلویزیون استاندارد PAL، NTSC3.58، NTSC4.43، PAL / M، PAL / N، پشتیبانی از ورودی HDMI 1080p یا 720p.
(HDMI 1080P) پردازش سیگنال پیشرفته را با دقت، رنگ ها و وضوح عالی ارائه می دهد. سیگنال کامپوزیت را به صورت خودکار تشخیص داده و به خروجی 1080P (60 هرتز) تبدیل می کند و به ویدیو زنده می شود و واضح ترین و واقعی ترین تصاویر HD ممکن را ایجاد می کند.
(Plug and Play) بدون نیاز به نصب درایورها، انعطاف پذیر و قابل حمل. با نشانگر LED، هنگامی که دستگاه روشن است، LED به شدت روشن می شود. توجه: آداپتور با دستگاه های 4K سازگار نیست.
 

خصوصیات:
- مبدل AMANKA SCART به HDMI:
دستگاه اسکارت قدیمی خود را دوباره روشن کنید. سیگنال کامپوزیت به طور خودکار شناسایی شده و به خروجی HDMI 1080P (60 هرتز) تبدیل میشود و ویدیو را زنده میکند و واضحترین و واقعیترین تصاویر HD را ارائه میکند. مبدل جهانی برای ورودی اسکارت آنالوگ به HDMI 1080p (خروجی 60 هرتز) از PAL، NTSC3.58 پشتیبانی میکند , NTSC4.43, PAL / M, PAL / N فرمت های استاندارد تلویزیون ورودی ارائه پردازش سیگنال پیشرفته با دقت بالا، رنگ ها، وضوح پشتیبانی از HDMI 1080pesam60HZ یا 720pesam60HZSkaler عملکرد: پشتیبانی از بزرگنمایی و کوچکنمایی تصویر خروجی
- توجه داشته باشید:
آداپتور با دستگاه های 4K سازگار نیست
- مبدل SCART به HDMI:
کانکتورهای ورودی: 1 کانکتور ScartOutput: 1 x HDMI پشتیبانی از NTSC و PAL دو خروجی تلویزیون استاندارد سازگار با HDMI 1.3
- دستگاه های پشتیبانی شده:
ورودی از دستگاه های قدیمی با رابط اسکارت مانند ضبط کننده VHS/DVD/PS4/TV BOX پشتیبانی می کند. انتهای خروجی از دستگاه هایی با رابط HDMI مانند تلویزیون/پروژکتور پشتیبانی می کند.
 

اطلاعات فنی:
خروجی HDMI: 1080p/60Hz، 720p/60Hz
خروجی صدا: صدای کواکسیال دیجیتال و صدای استریو آنالوگ
ابعاد (mm): 88.5x58x26
وزن: 60 گرم
 

اقلام همراه:
1 عدد مبدل اسکارت به HDMI
1 عدد آداپتور برق 5 ولت
1 عدد دفترچه راهنمای

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×