• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دتکتور دود و حرارت الکسیس لینک مدل ‎S500 بسته 3 عددیدتکتور دود و حرارت الکسیس لینک مدل ‎S500 بسته 3 عددیدتکتور دود و حرارت الکسیس لینک مدل ‎S500 بسته 3 عددیدتکتور دود و حرارت الکسیس لینک مدل ‎S500 بسته 3 عددیدتکتور دود و حرارت الکسیس لینک مدل ‎S500 بسته 3 عددیدتکتور دود و حرارت الکسیس لینک مدل ‎S500 بسته 3 عددی

دتکتور دود و حرارت الکسیس لینک مدل ‎S500 بسته 3 عددی

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 16,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

باتری 10 ساله: این هشدار دود دارای یک باتری لیتیومی مهر و موم شده با طول عمر کامل 10 ساله است که به شما اطمینان می دهد که شما و خانواده تان برای یک دهه محافظت خواهید کرد.
نصب آسان: از لوازم جانبی موجود برای نصب دستگاه بر روی هر دیوار یا سقف استفاده کنید. این ترکر دود کوچک با قطر تنها 3 اینچ (78 میلی متر) مکملی شیک برای هر طراحی داخلی است.
دکمه تست/سکوت: به شما امکان می دهد دستگاه را آزمایش کنید تا مطمئن شوید LED و زنگ آن به درستی کار می کنند و با فشار ساده دکمه، آلارم های ناخواسته را خاموش کنید.
عملکرد خودآزمایی: آشکارساز دود دارای یک عملکرد خودآزمایی خودکار است که هر 60 ثانیه سنسور، لوازم الکترونیکی و باتری آن را بررسی می کند تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کند.
پوشش گسترده و صدای بلند: اعلام حریق مساحت کف بزرگی به مساحت 215-430 فوت مربع (20-40 متر مربع) را پوشش می دهد. هنگامی که مشکلی را تشخیص می دهد، صدای بلندی با بیش از 85 دسی بل منتشر می کند که برای بیدار کردن حتی عمیق ترین افراد در هر نقطه از خانه کافی است.

 

خصوصیات:
هشدار دود فوتوالکتریک AEGISLINK
AEGISLINK متخصص در طراحی و تولید محصولات ایمنی خانگی قابل اعتماد است که از مردم در سراسر جهان محافظت می کند. ماموریت ما ساده است - ما می خواهیم هر ثانیه از هر خانواده و دارایی آنها ایمن نگه داریم.
 

اطلاعات فنی:
نام تجاری AEGISLINK
ASIN B09YQZV62R
شماره مدل S500
سبک مستقل
منبع تغذیه باتری
رنگ سفید
دزدگیر تصویری
رطوبت عملیاتی 95 درصد
نوع سنسور فوتوالکتریک
جنس ABS
باتری ها 1 عدد باتری CR123A مورد نیاز است. (مشمول)
سایز بسته دایره ای شکل
ولتاژ 3 ولت (AC)
وات 1500 میلی آمپر ساعت
روش نصب پیچی
نوع لامپ ال ای دی
پوشش 215-430 فوت مربع
نوع نصب بیرون زده
نوع سلول باتری لیتیوم فلزی
ابعاد محصول 1.9 اینچ D x 3 اینچ W x 3 اینچ
وزن مورد 3.36 اونس
وزن مورد 0.21 پوند
 

اقلام همراه:
1 عدد دستگاه هشدار
1 عدد براکت نصب
2 عدد پیچ
2 عدد رول پلاک
1 عدد راهنمای کاربر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×