• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دتکتور دود و حرارت وایرلس مدل S-RF200 بسته 3 عددیدتکتور دود و حرارت وایرلس مدل S-RF200 بسته 3 عددیدتکتور دود و حرارت وایرلس مدل S-RF200 بسته 3 عددیدتکتور دود و حرارت وایرلس مدل S-RF200 بسته 3 عددیدتکتور دود و حرارت وایرلس مدل S-RF200 بسته 3 عددیدتکتور دود و حرارت وایرلس مدل S-RF200 بسته 3 عددیدتکتور دود و حرارت وایرلس مدل S-RF200 بسته 3 عددیدتکتور دود و حرارت وایرلس مدل S-RF200 بسته 3 عددیدتکتور دود و حرارت وایرلس مدل S-RF200 بسته 3 عددیدتکتور دود و حرارت وایرلس مدل S-RF200 بسته 3 عددیدتکتور دود و حرارت وایرلس مدل S-RF200 بسته 3 عددی

دتکتور دود و حرارت وایرلس مدل S-RF200 بسته 3 عددی

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

آشکارساز دود شبکه بی سیم AEGISLINK S-RF200 با برد انتقال بیش از 250 متر، اتصال زنگ بی سیم، دکمه تست/بی صدا، مجموعه 3 عددی
(ترکر دود) با باتری دارای طول عمر 10 سال است و بدون نیاز به تعویض مرتب چیزی از خانواده و خانه شما به مدت یک دهه محافظت می کند.
(آلارم ها) را به صورت بی سیم از طریق سیگنال های فرکانس رادیویی (RF) بدون نیاز به استفاده از شبکه Wi-Fi اضافی وصل کنید. هنگامی که زنگ هشدار یک رویداد مشکل ساز را در منطقه ای از خانه شما تشخیص می دهد، همه دستگاه های هشدار فعال می شوند.
(حداکثر) 24 دستگاه هشدار بی سیم AEGISLINK را می توان به یکدیگر متصل کرد تا حداکثر امنیت را برای خانه شما تضمین کند. زودتر به شما هشدار داده می شود و زمان بیشتری برای خروج از خانه خواهید داشت.
(دستگاه هشدار شبکه بی سیم) دارای برد انتقال بیش از 250 متر در فضای باز است و بنابراین اتاق های کوچک و بزرگ را پوشش می دهد.
(مستقیماً از جعبه متصل می شود) - نیازی به تنظیم اضافی نیست. شما به راحتی می توانید شبکه امنیتی خود را با افزودن دستگاه های زنگ هشدار بی سیم جدید به شبکه موجود یا قطع کردن دستگاه های هشدار متصل برای ایجاد چندین شبکه شخصی سازی کنید.

 

خصوصیات:
- 10 سال عمر سنسور:
ترکر دود با باتری دارای یک حسگر فوتوالکتریک پیشرفته است که عمر مفیدی تا 10 سال دارد و از خانه و خانواده شما در برابر خطرات احتمالی آتش سوزی در خانه شما محافظت می کند.
- هشدار باتری کم:
آشکارساز دود شبکه بی سیم با باتری لیتیومی قابل تعویض به شما اطلاع می دهد که باتری باید تعویض شود. دستگاه هشدار به صدا در می آید و LED هر 60 ثانیه یک بار به رنگ قرمز چشمک می زند. این نشان از باتری کم باعث می شود که خانه شما بدون وقفه محافظت شود.
- به سرعت منبع هشدار را پیدا کنید:
هنگامی که همه دستگاه های هشدار متصل فعال می شوند، بسیار مهم است که بفهمید کدام دستگاه زنگ خطر را تشخیص داده است. این دکمه تست/بیصدا کردن، همه دستگاههای هشدار را به جز زنگهای فعال شده بیصدا میکند و به شما کمک میکند مکان رویداد را پیدا کنید.
- نصب آسان بدون سیم کشی:
نصب این آشکارساز دود جمع و جور بر روی سقف یا دیوار کار بسیار آسانی است. به سادگی از براکت نصب شامل پیچ ها و رولپلاک ها استفاده کنید تا دستگاه هشدار را در عرض چند دقیقه نصب کرده و به طور خودکار فعال شود.
- شبکه بی سیم آسان:
دستگاه های هشدار در بسته چندگانه قبلاً از کارخانه به هم متصل شده اند. به سادگی دستگاه های هشدار را از طریق دکمه جفت شدن وصل کنید تا یک شبکه تشخیص حریق ایجاد کنید که فوراً شما را از خطرات احتمالی در خانه خود مطلع می کند.
- سیگنال زنگ بلند 85 دسی بل:
آشکارساز دود دارای یک بوق بلند با سطح 85 دسی بل در شعاع 3 متر است. هنگامی که یک دستگاه زنگ هشدار فعال می شود، همه دستگاه های هشدار متصل در سراسر خانه به صدا در می آیند، بنابراین لازم نیست نگران شنیدن زنگ هشدار در جای دیگری از خانه باشید.
 

اطلاعات فنی:
ASIN B09YQFXV23
ست رنگی 3 تایی
سبک کلاسیک
منبع تغذیه باتری
ابعاد بسته 26.1x9.1x6.2 cm
وزن مورد 430 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×