• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دتکتور دود و حرارت مدل ‎S-WF240دتکتور دود و حرارت مدل ‎S-WF240دتکتور دود و حرارت مدل ‎S-WF240دتکتور دود و حرارت مدل ‎S-WF240دتکتور دود و حرارت مدل ‎S-WF240دتکتور دود و حرارت مدل ‎S-WF240دتکتور دود و حرارت مدل ‎S-WF240دتکتور دود و حرارت مدل ‎S-WF240دتکتور دود و حرارت مدل ‎S-WF240

دتکتور دود و حرارت مدل ‎S-WF240

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

آشکارساز دود Wi-Fi AEGISLINK، هشدار دود آتش بی سیم هوشمند با کنترل برنامه، باتری لیتیومی قابل تعویض، عملکرد خودکار بررسی خودکار، S-WF240
- کنترل از راه دور با تلفن هوشمند: این آشکارساز دود Wi-Fi را از طریق بلوتوث به برنامه TuyaSmart یا Smart Life روی تلفن خود وصل کنید و حتی در زمانی که دور هستید دستگاه را از راه دور کنترل کنید.
- اعلانهای فشاری بیدرنگ: زمانی که دستگاه خطر یا هر گونه نقصی را تشخیص میدهد، هشدارهای بیدرنگ دریافت کنید تا بتوانید به سرعت اقدام کنید و به حفظ امنیت اموال و خانهتان 24/7 کمک کنید.
- عملکرد خود چک و سنسور فوتوالکتریک: یک خودآزمایی خودکار حسگر، لوازم الکترونیکی و باتری را هر 60 ثانیه بررسی می کند تا از عملکرد صحیح اطمینان حاصل شود. فناوری پیشرفته فوتوالکتریک به آن اجازه می دهد تا آتش سوزی در حال سوختن را به دقت در چند ثانیه تشخیص دهد و فوراً به شما هشدار دهد.
- پوشش تشخیص عریض و صدای بلند: یک دستگاه دارای یک منطقه تشخیص موثر 215-430 فوت مربع (20-40 متر مربع) است که حداکثر حفاظت را برای هر اتاق در خانه شما فراهم می کند. زنگ 85 دسی بل آن به اندازه ای بلند است که به همه افراد حاضر در اتاق هشدار دهد
- بیصدا کردن از طریق برنامه: کافیست روی دکمهای در برنامه ضربه بزنید تا آلارمهای ناخواسته را بیصدا کنید. دیگر با جارو از نردبان بالا نروید فقط برای فشار دادن دکمه سکوت

 

خصوصیات:
- گوشی من اندرویدی است. چگونه در حالت ap به وای فای وصل شوم؟:
روی EZ Mode در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید تا به AP Mode بروید. سپس با دنبال کردن کتابچه راهنمای کاربر و ویدیوی پیوست شده، کار کنید.
- آیا این آشکارساز پیام های اعلان ارسال می کند؟:
بله، هر زمان که زنگ هشداری به صدا در میآید یا وضعیت دستگاه تغییر میکند، میتوانید اعلانهای بیدرنگ را بر روی تلفن خود دریافت کنید.
- آیا می توانم آشکارساز را با استفاده از برنامه کنترل کنم؟ آیا می توان صدای آلارم را در برنامه خاموش کرد؟:
بله، شما می توانید آشکارساز را با استفاده از برنامه کنترل کنید. اگر هشدار کاذب وجود دارد، میتوانید با فشار دادن دکمه Silence در برنامه، آن را به طور موقت خاموش کنید تا صدای زنگ هشدار خاموش شود.
 

اطلاعات فنی:
نام تجاری AEGISLINK
شماره مدل S-WF240
ASIN B09ZTPQT9P
Style 1-Pack (پیوند به Wi-Fi)
منبع تغذیه باتری
رنگ سفید
آلارم قابل شنیدن
نوع سنسور فوتوالکتریک
جنس ABS
باتری ها 1 عدد باتری CR123A مورد نیاز است. (مشمول)
دایره ای شکل
ولتاژ 3 ولت (DC)
وات 1500 میلی آمپر ساعت
روش نصب پیچی
نوع لامپ ال ای دی
پوشش 215-430 فوت مربع
نوع نصب بیرون زده
باتری ها گنجانده شده است؟ بله
باتری مورد نیاز است؟ بله
نوع سلول باتری لیتیوم فلزی
ابعاد محصول 3.07x3.07x2.04 اینچ
وزن مورد 3.2 اونس
 

اقلام همراه:
1 واحد زنگ هشدار
1 عدد براکت نصب
2 عدد پیچ
2 عدد رول پلاک
1 عدد پین
1 عدد راهنمای کاربر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×