• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دتکتور دود و حرارت مدل S-RF220 بسته دو عددیدتکتور دود و حرارت مدل S-RF220 بسته دو عددیدتکتور دود و حرارت مدل S-RF220 بسته دو عددیدتکتور دود و حرارت مدل S-RF220 بسته دو عددیدتکتور دود و حرارت مدل S-RF220 بسته دو عددیدتکتور دود و حرارت مدل S-RF220 بسته دو عددی

دتکتور دود و حرارت مدل S-RF220 بسته دو عددی

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 10,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

AEGISLINK بیسیم دتکتور دود اعلام حریق، ترکر دود با برد انتقال بیش از 820 فوت، باتری قابل تعویض، S-RF220
AEGISLINK متخصص در طراحی و تولید محصولات ایمنی خانگی قابل اعتماد است که از مردم در سراسر جهان محافظت می کند. ماموریت ما ساده است - ما می خواهیم هر ثانیه از هر خانواده و دارایی آنها ایمن نگه داریم.
- RF به هم پیوسته: این آلارمها از فناوری فرکانس رادیویی بیسیم برای ارسال و دریافت پیامهای مربوط به خطرات در خانه استفاده میکنند، به طوری که وقتی یک زنگ هشدار به صدا در میآید، همه آنها این کار را انجام میدهند و همه را از وضعیت اضطراری مطلع میکنند.
- طول عمر 10 ساله: طراحی بادوام و طولانی مدت 10 سال عملکرد پایدار و قابل اعتماد را برای آرامش کامل تضمین می کند و خانه و خانواده شما را برای یک دهه ایمن نگه می دارد.
- محدوده ارتباط گسترده: بیش از 820 فوت (250 متر) برد انتقال در فضای باز به شما امکان می دهد تا پوشش و محافظت از آلارم های متصل به هم را افزایش دهید، بنابراین کل خانه شما به خوبی محافظت می شود و هیچ نقطه کوری ندارد.
- کنترل یک دکمه: به سادگی دکمه تست/سکوت یکی از آلارمها را فشار دهید تا کل سیستم متصل به هم بیصدا شود.
- پوشش کامل خانه: تا 24 آلارم بی سیم AEGISLINK RF (S-RF200/S-RF220/SC-RF200/SC-RF220) می توانند برای محافظت کامل از خانه شما، حتی در چندین طبقه، به یکدیگر متصل شوند.

 

خصوصیات:
- دکمه تست/سکوت:
این دکمه مفید تست/سکوت به شما امکان میدهد هفتهای یک بار آشکارساز را آزمایش کنید تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید، یا از ایجاد بوق غیرضروری توسط آشکارساز جلوگیری کنید.
- بدون دردسر با دکمه جفت سازی متناسب وصل شوید:
ترکر دود بی سیم متصل به هم به یک دکمه جفت شدن ویژه در پشت آشکارساز مجهز شده است. به جای اتصال آشکارسازها با دکمه تست/سکوت، استفاده از دکمه جفت شدن می تواند از هشدارهای ناخواسته جلوگیری کند.
- باتری لیتیومی CR123A قابل تعویض:
یک هشدار کم بودن باتری به شما امکان می دهد دقیقاً بدانید که چه زمانی باتری را تعویض کنید - LED یک بار به رنگ قرمز چشمک می زند و هشدار دود هر 60 ثانیه یک بار بوق می زند. این تضمین می کند که تشخیص دود در خانه شما قطع نخواهد شد.
- طراحی فشرده و شیک:
آشکارساز دود بی سیم جمع و جور و مدرن به نظر می رسد، بنابراین به طور یکپارچه با دکوراسیون خانه شما ترکیب می شود. از شما و دارایی شما به طور قابل اعتماد محافظت می کند و در عین حال زیبایی خانه شما را افزایش می دهد.
- ساده برای نصب:
موقعیت بهینه ای را روی سقف یا دیوار انتخاب کنید تا به راحتی این آشکارساز دود جمع و جور را با استفاده از براکت، پیچ و شاخه های دیواری موجود نصب کنید. LED هر 60 ثانیه یک بار به رنگ قرمز چشمک می زند که نشان می دهد آشکارساز به درستی کار می کند.
- هشدار بلند 85 دسی بل:
هنگامی که آشکارساز دود فعال می شود، صدای بلند 85 دسی بل در شعاع 10 فوت (3 متر) به صدا در می آید. یک زنگ هشدار باعث می شود که همه آلارم های مرتبط در سراسر خانه به صدا درآیند، بنابراین به محض شروع آنها از خطرات احتمالی در خانه مطلع خواهید شد.
 

اطلاعات فنی:
سازنده AEGISLINK
شماره مدل S220
ASIN B09ZQQ6FDY
رنگ سفید
بسته 3-سبک (RF به هم پیوسته)
منبع تغذیه باتری
باتری ها گنجانده شده است؟ بله
باتری مورد نیاز است؟ بله
ابعاد بسته 11.34x3.86x2.52 اینچ
وزن مورد 15.5 اونس

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×