• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
اسپیکر دریایی رنگاده مدل RXM52B بسته دو عددیاسپیکر دریایی رنگاده مدل RXM52B بسته دو عددی

اسپیکر دریایی رنگاده مدل RXM52B بسته دو عددی

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 9,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

دور بلندگو از Renegade، که آکوستیک صدای بهبود یافته را در قایق شما ارائه می دهد. توان 80 وات RMS است، به این معنی که می توان آن را به یک تقویت کننده یا سیستم صوتی با ویژگی های مربوطه متصل کرد.
بلندگوی کواکسیال دو طرفه 13 سانتی متری (5.25 اینچی) Renegade RXM52B -  توان (RMS): 80 وات - حداکثر توان: 160 وات - ضد آب - 2 بلندگوی کواکسیال 130 میلیمتری با توییترهای 25 میلیمتری Mylar     
(بلندگو سقفی یا دیواری) هر جا که دوست دارید موسیقی را با آرامش گوش کنید، اما به دلیل عمق نصب کم تا کنون هیچ بلندگوی جا نمی شود، اکنون باید دوباره اندازه گیری کنید.
(Renegade) بلندگوهای کواکسیال بسیار مسطح را با سری RSM به بازار می آورد، با عمق نصب عمدی کم تنها 2.5 سانتی متر. در مکان هایی که قبلاً حذف کرده بودید مناسب است. به گچ تخته یا سقف های چوبی فکر کنید. نکته برجسته: کواکسیال را می توان حتی در خارج از منزل نصب کرد. بهترین چیز برای پایان این است که آنها نیز عالی به نظر می رسند.
(حمام یا فضای باز) از موسیقی در حمام لذت ببرید - با بلندگوهای RSM جدید مشکلی ندارید. بلندگوها علاوه بر عمق نصب کم، به دلیل مقاومت در برابر آب و حرارت برای این کار نیز مناسب هستند.
(قایق یا ساحل) همچنین نصب در قایق ها بسیاری از سخنرانان را به چالش می کشد. در اینجا فقط رطوبت و رطوبت دشمن شماره 1 نیست، همچنین مقاومت در برابر آب نمک و UV برای مقابله با عناصر مهم است. با این ویژگیها، بلندگوهای RSM جدید برای قایقها و قایقها و همچنین برای استفاده در برگهای باغ، بارهای ساحلی یا استخر مناسب هستند.
(سیاه یا سفید) سری RSM ضد آب و هوا با سبدهای پلاستیکی ABS و غشاهای پلی پروپیلن مقاوم در برابر آب و هوا در دو رنگ سیاه یا سفید و در دو اندازه (13/16.5 سانتی متر) موجود است.

 

خصوصیات:
اسپیکر کواکسیال سقفی یا دیواری دو طرفه 16.5 سانتی متری برای حمام، نیروی دریایی، فضای باز.
سبدهای ABS با مشبک مشکی
مخروط های پلی پروپیلن
ضد آب
توییترهای مایلار
غشای پلی پروپیلن
ضد پاشش، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش.
 

اطلاعات فنی:
نام تجاری Renegade
نام مدل RXM52B
تعداد واحد 2.00 stuk
پیکربندی کانال صدای فراگیر 2.0
حداکثر توان خروجی اسپیکر 160 وات
بلندگوی کواکسیال دو طرفه 80 وات
100 وات RMS، 200 وات حداکثر.
امپدانس 3 اهم
مقاوم در برابر پاشش آب
سبد ABS با شبکه روکش مشکی
2 × 165 میلی متر کواکسیال
دارای توییتر مایلار 30 میلی متری
عمق نصب 60 میلی متر
سوراخ نصب 132 میلی متر
 

اقلام همراه:
محتویات: 1 جفت (2 عدد) با توری.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×