• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
ترکر و GPS خودرو سالیند جی پی اس مدل B09P8H24TZترکر و GPS خودرو سالیند جی پی اس مدل B09P8H24TZترکر و GPS خودرو سالیند جی پی اس مدل B09P8H24TZترکر و GPS خودرو سالیند جی پی اس مدل B09P8H24TZترکر و GPS خودرو سالیند جی پی اس مدل B09P8H24TZترکر و GPS خودرو سالیند جی پی اس مدل B09P8H24TZترکر و GPS خودرو سالیند جی پی اس مدل B09P8H24TZترکر و GPS خودرو سالیند جی پی اس مدل B09P8H24TZترکر و GPS خودرو سالیند جی پی اس مدل B09P8H24TZترکر و GPS خودرو سالیند جی پی اس مدل B09P8H24TZ

ترکر و GPS خودرو سالیند جی پی اس مدل B09P8H24TZ

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 10,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

نسخه 4G Salind 11 - ترکر GPS برای اتومبیلها، موتورسیکلتها، کامیونها و خیلی چیزهای دیگر - آهنربای یکپارچه برای قرارگیری ثابت و ایمن - عمر باتری طولانی - ترکر GPS با ترکری زمان واقعی در سراسر جهان
- دترکر 4G GPS: دستگاه ترکری در یک مجموعه کامل. با توجه به سیم کارت M2M که قبلاً یکپارچه شده است، لازم نیست نگران راه اندازی آن باشید - فقط به صورت آنلاین ثبت نام کنید و کارتان تمام است! ترکر GPS Salind از شبکه 4G نیز پشتیبانی می کند. شما برای آینده ایمن هستید و مجهز به پوشش مش بالاتری هستید
- حفاظت طولانی مدت به لطف باتری قوی - باتری با زمان ترکری فعال تقریباً دوام می آورد. 1 ساعت در روز حدود 40 روز (در حالت آماده به کار تا 70 روز). این کار شارژ آزاردهنده را به حداقل می رساند و فرستنده ترکری شما به طور قابل اعتمادی از آنچه دوست دارید محافظت می کند. سطح باتری را می توان در هر زمان به صورت آنلاین مشاهده کرد
- کاربردهای مختلف - ترکر جی پی اس Salind دارای یک آهنربای قدرتمند برای اتصال است، بسیار قوی و ضد پاشش است. به عنوان محافظت از سرقت برای اتومبیل ها، اتومبیل های قدیمی، کاروان ها، قایق ها، بیل مکانیکی، کانتینرها و موارد دیگر. بنابراین ایده آل مناسب است
- بسیاری از آلارم ها - ترکر GPS می تواند زنگ هشدار را در مناسبت های مختلف برای شما ارسال کند. مانند هشدار لرزش، هشدار کم باتری، هشدار سقوط و هشدار سرعت
- ترکری آنلاین - از تمام مزایای ترکری آنلاین مانند دقیق، در سراسر جهان، موقعیت مکانی زنده یا 365 روز اطلاعات مسیر لذت ببرید. همه آلارم ها و عملکردها را می توان به راحتی از طریق برنامه تنظیم کرد. 

 

خصوصیات:
- پوشش خالص بیشتر به لطف شبکه 2G + 4G:
شبکه 2G به زودی دیگر در دسترس نخواهد بود و کشور به کشور شروع به ناپدید شدن می کند (برخی مانند سوئیس قبلاً این کار را انجام داده اند)!
بنابراین، هر کسی که اکنون یک ترکر GPS 2G را دارد یا خریداری می کند، باید بداند که ممکن است در آینده نزدیک دیگر مفید نباشد.
به همین دلیل، ترکر های GPS ما می توانند از هر دو شبکه 2G و 4G استفاده کنند.
شبکه 4G و یک سیستم امنیتی بلند مدت را انتخاب کنید. ترکر جی پی اس Salind 11 4G خود را به سبد خرید خود اضافه کنید!
- ترکری در سراسر جهان:
از ترکری در بیش از 100 کشور در سراسر جهان به لطف فناوری نوآورانه 4G لذت ببرید.
- محدوده تحویل:
ترکر جی پی اس Salind 11 4G
سیم کارت M2M (از قبل در ترکر قرار داده شده است)
کابل شارژ
پورتال FINDER توسط PAJ GPS (اشتراک لازم است)
- نصب آسان:
ترکر جی پی اس Salind 11 4G دارای آهنربای قوی داخلی است. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را در هر سطح فلزی که می خواهید قرار دهید و از ماشین، قایق، کامیون و غیره خود محافظت کنید.
- مزایای ترکری آنلاین:
موقعیت مکانی در زمان واقعی
اطلاعات مسیر 365 روز
سیم کارت همیشه بهترین شبکه موجود را جستجو می کند
اعلانهای هشدار را از طریق ایمیل یا به عنوان اعلانهای فشاری از طریق برنامه دریافت کنید
- همه اشتراک ها:
- 3.75 پوند در ماه (89.99 پوند هر 2 سال)
- 4.58 پوند در ماه (54.99 پوند سالانه)
- 5.99 پوند در ماه (5.99 GBP ماهانه)
- Geofence:
شما می توانید یک geofence یا منطقه امن در اطراف ترکر خود تنظیم کنید. اگر ترکر وارد این منطقه از پیش تعریف شده شود یا از آن خارج شود، یک اعلان از طریق ایمیل یا به عنوان یک اعلان فشاری روی تلفن خود از طریق برنامه دریافت خواهید کرد.
- LIVE-Tracking:
دستگاه خود را در زمان واقعی ترکری کنید. مکان آن هر 30 ثانیه به روز می شود (حتی اگر ترکر در حال تغییر جهت باشد، بیشتر اوقات)
- اطلاعات مسیر:
برای هر نقطه مسیر شما قادر خواهید بود به اطلاعاتی مانند:
سطح باتری
تاریخ و زمان
سرعت
همه چیز در یک نگاه!
 

ویژگی ها:
باتری قدرتمندx
آهنربای قوی برای نصب آسان
مسکن مقاوم
ضد آب
x عمر باتری: 40 روز (با زمان ترکری فعال 1 ساعت در روز) و تا 70 روز در حالت آماده به کار.
 

اطلاعات فنی:
سازنده: سالیند جی پی اس
ASIN : B09P8H24TZ
ابعاد 109 میلی متر × 76 میلی متر × 26 میلی متر
دقت GPS تا 10 متر
باتری 7500 میلی آمپر ساعتی لیتیوم یونی
زمان شروع به کار سرد: 60 ثانیه آماده به کار: 30 ثانیه کارکرد: 10 ثانیه
وزن 256 گرم
شبکه GSM/GPRS
باند LTE/4G LTE-FDD: B1/B3/B5/B7/B8B20 (حداکثر 2 وات / دقیقه 0,07 وات) GPRS/2G GSM 900 مگاهرتز. (حداکثر 2 وات) DCS 1800 مگاهرتز. (حداکثر 1 وات)
تراشه GPS MT2503
GPRS / LTE Modul SIMCOM A7670E
دریافت GPS -162 dBm
دمای نگهداری از -30 درجه سانتیگراد تا +75 درجه سانتیگراد
محیط کار از -10 درجه سانتیگراد تا +55 درجه سانتیگراد
شماره مدل: MAGNETIC - باتری تا 70 روز
باتری ها: 1 عدد باتری لیتیوم یونی مورد نیاز است. (مشمول)
ابعاد محصول: 10.9x7.6x2.6 سانتی متر
وزن: 256 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×