• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
واکی تاکی اسباب بازی تراول مدل ‎T-388 بسته 3 عددیواکی تاکی اسباب بازی تراول مدل ‎T-388 بسته 3 عددیواکی تاکی اسباب بازی تراول مدل ‎T-388 بسته 3 عددیواکی تاکی اسباب بازی تراول مدل ‎T-388 بسته 3 عددیواکی تاکی اسباب بازی تراول مدل ‎T-388 بسته 3 عددیواکی تاکی اسباب بازی تراول مدل ‎T-388 بسته 3 عددیواکی تاکی اسباب بازی تراول مدل ‎T-388 بسته 3 عددیواکی تاکی اسباب بازی تراول مدل ‎T-388 بسته 3 عددیواکی تاکی اسباب بازی تراول مدل ‎T-388 بسته 3 عددیواکی تاکی اسباب بازی تراول مدل ‎T-388 بسته 3 عددیواکی تاکی اسباب بازی تراول مدل ‎T-388 بسته 3 عددیواکی تاکی اسباب بازی تراول مدل ‎T-388 بسته 3 عددیواکی تاکی اسباب بازی تراول مدل ‎T-388 بسته 3 عددیواکی تاکی اسباب بازی تراول مدل ‎T-388 بسته 3 عددیواکی تاکی اسباب بازی تراول مدل ‎T-388 بسته 3 عددی

واکی تاکی اسباب بازی تراول مدل ‎T-388 بسته 3 عددی

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(اندازه عالی و استفاده آسان) اندازه کامل و وزن سبک حمل آسان است. عملکرد هندزفری، برای استفاده کودکان راحت است. صفحه نمایش LED برای استفاده در شب مناسب است و چراغ قوه داخلی می تواند به عنوان چراغ اضطراری استفاده شود.
(صدای واضح) واکی تاکی بچههای ما که ارتباط بیسیم برد 3 مایلی و بازی از راه دور را تضمین میکند. ویژگیهای کاهش خودکار نویز، انتقال صدای روان را فراهم میکند و به کودکان شما اجازه میدهد صداهای واضح را حتی در مکانهای شلوغ بشنوند.
(بادوام و ایمن) مواد بادوام و محیطی برای کودکان بی خطر است. ضرری برای بچه ها نداره در حالی که برای ارائه سرگرمی های بی پایان به بچه ها مقاومت می کنید!
(بهترین هدیه برای بچه ها) Walkie Talkies هدیه بزرگی است که بچه ها جعبه را باز می کنند. بهترین هدیه برای فرزندان یا دوستانتان در جشن تولد، کریسمس، روز شکرگزاری یا هر جشنواره دیگری.
(با ما تماس بگیرید) با طراحی ارگونومیک ویژه ما به راحتی در دستان کودکان قرار می گیرد. عملکرد آسان برای بچه ها، یک دکمه فشاری بدون عارضه، استفاده از این اسباب بازی را برای کودکان آسان می کند.

 

خصوصیات:
- Squelch خودکار:
عملکرد squelch خودکار نویز پسزمینه را قطع میکند تا صدای واضحی را حتی در مکانهای شلوغ دریافت کنید.
- واکی تاکی بچه گانه بسیار بادوام و خوش ساخت:
آنها مستحکم هستند، آنتن قوی هستند و برای کودکان و بزرگسالان به خوبی کار می کنند. حتی اگر فرزندان شما حداقل 2 بار آنها را روی زمین های چوبی و بتنی بیندازند و باز هم کاملاً کار کنند.
- 10 آهنگ تماس قابل انتخاب:
آنها انواع (دو-پدر) روی خود دارند، آهنگ های زنگ، زنگ تماس به دیگران هشدار می دهد که می خواهید شروع به صحبت کنید.
- اندازه سبک و جمع و جور:
بچههای شما از اندازه این کاغذهای ناطق کوچک خوششان میآید، آنها دقیقاً در دستان 5 ساله قرار میگیرند.
- اجتناب و بازیابی حالت F5:
حالت F5 از:
- دستگاه واکی تاکی ما هنگام دریافت کالا در حالت اشکال زدایی است، برای استفاده عادی فقط باید باتری را نصب کنید. لطفا مراقب باشید که LAMP، دکمه سوئیچ و دکمه تماس را همزمان نگه ندارید، ممکن است به طور تصادفی وارد حالت F5 شوید و در نتیجه کانال های سیگنال بهم ریخته شود، واکی تاکی ها نمی توانند به طور خودکار یکدیگر را جستجو کنند.
- بازیابی حالت F5:
1. واکی تاکی های معمولی را باز کرده و کنار بگذارید.
2. به طور همزمان دکمه LAMP، دکمه روشن/خاموش و دکمه TALK را فشار دهید و نگه دارید.
سپس برای جستجوی کانال، بالا و پایین را فشار دهید، 5 تا 8 بار بالا و پایین را فشار دهید،
در طول فرآیند، لطفاً توجه داشته باشید که آیا واکی تاکی های معمولی صدا می دهند یا خیر، اگر صدا می دهد، چرخش را متوقف کنید، باتری را بردارید و دوباره آن را نصب کنید.
سپس واکی تاکی ها به حالت عادی بازگشته و می توانند کانال ها را با یکدیگر جستجو کنند.
- واکی تاکی:
- بهترین هدیه و موفقیت بزرگ برای فرزندان شما:
شما می توانید آنها را برای تولد فرزندان خود هدیه دهید، فرزندان شما آنها را دوست خواهند داشت. صداشون عالیه و برد هم خوبه. آنها برای بچه های کوچک عالی هستند زیرا کوچک هستند و به راحتی می توان آنها را با یک دست نگه داشت و کار کرد. در عین حال آنها برای یک بزرگسال متوسط راحت هستند. این ضربه از حزب خواهد بود.
- ایده آل برای کودکان و بزرگسالان:
بچه ها نمی توانند آنها را زمین بگذارند! اندازه جمع و جور خوب برای بچه ها، چندین ویژگی سرگرم کننده، بسیار بادوام، بدون استاتیک، استفاده فوق العاده آسان، رنگ آمیزی روشن. ایده آل برای بچه ها و بزرگسالانی که ممکن است برای تعطیلات خانوادگی، گردش و غیره به آنها نیاز داشته باشند. به فکر هدیه دادن بیشتر هستند. موفقیت بزرگی با بچه هایت هستی
 

ویژگی ها:
عملکرد VOX
صفحه نمایش ال سی دی
صرفه جویی خودکار باتری
قفل صفحه کلید
عملکرد PTT (Push To Talk).
 

اطلاعات فنی:
برند TRAVEL
شماره قطعه T-388
فناوری تیونر UHF
ویژگی های ویژه کاهش نویز
رنگ صورتی + زرد + آبی
ویژگی ویژه کاهش نویز
برد مکالمه حداکثر 3 مایل
محدوده سنی (توضیحات) بچه
تکنولوژی تیونر UHF
سطح مقاومت در برابر آب مقاوم در برابر آب نیست
رتبه حفاظتی بین المللی IP44
ابعاد بسته 15.4 x 11.8 x 6.4 سانتیمتر
وزن: 280 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×