• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دتکتور دود و حرارت برننستول مدل RM C 9010دتکتور دود و حرارت برننستول مدل RM C 9010دتکتور دود و حرارت برننستول مدل RM C 9010دتکتور دود و حرارت برننستول مدل RM C 9010دتکتور دود و حرارت برننستول مدل RM C 9010دتکتور دود و حرارت برننستول مدل RM C 9010دتکتور دود و حرارت برننستول مدل RM C 9010دتکتور دود و حرارت برننستول مدل RM C 9010دتکتور دود و حرارت برننستول مدل RM C 9010

دتکتور دود و حرارت برننستول مدل RM C 9010

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(آشکارساز دود با باتری 9 ولتی قابل تعویض - عمر باتری حداقل 12 ماه)
- در صورت هشدار، آشکارساز آتش یک سیگنال هشدار بلند و نافذ (85 دسی بل) را گزارش می دهد، آشکارساز دود جان انسان ها را نجات می دهد.
- آشکارساز آتش آزمایش شده و دارای گواهینامه EN 14604 - ایمنی بیشتر برای شما، خانواده و دارایی شما
- هشدار دود، دود را در فضای داخلی شما به موقع تشخیص می دهد و به موقع به شما در مورد خطرات احتمالی هشدار می دهد - ایده آل برای نصب سقف در اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق کودک، راهرو و غیره

 

خصوصیات:
- هشدار دود RM C 9010 با باتری قابل تعویض:
ترکر فوتوالکتریک شامل باتری بلوک 9 ولت قابل تعویض است که با کیفیت و ایمنی خود در همه زمینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد. دارای نمایشگر نوری عملکرد و یک دکمه تست برای تست عملکرد است. همچنین با ویژگی های زیر تحت تاثیر قرار می دهد:
- سیگنال هشدار نافذ صدای سیگنال 85 دسی بل وقتی باتری کم است:
هشدار دود دود را در محل داخلی شما زود تشخیص می دهد و به موقع به شما در مورد خطرات احتمالی هشدار می دهد - ایده آل برای نصب سقف در اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق کودکان، راهرو و غیره. محتویات جعبه: 1x آشکارساز دود RM C 9010 به رنگ سفید، 1x9 V. باتری بلوک، مواد نصب 1 برابر - با بهترین کیفیت از brennenstuhl
- کیفیت و تجربه بیش از 60 سال:
Brennenstuhl محصولات با کیفیتی را به شما ارائه می دهد که زندگی روزمره شما را آسان تر می کند. مجموعه ما علاوه بر محصولاتی در زمینه توزیع برق مانند درام کابل، کابل های گسترش و نوارهای برق، شامل چراغ ها و نورافکن های LED، مشعل های LED و راه حل هایی برای منطقه خانه هوشمند است. محصولات Brennenstuhl برای استفاده در داخل و اطراف خانه، کارگاه یا محل ساخت و ساز مناسب هستند.
 

ویژگی ها:
آشکارساز فوتوالکتریک (تست شده بر اساس EN 14604) شامل باتری بلوک 9 ولت قابل تعویض، کیفیت و ایمنی خود را در همه زمینه ها تحت تاثیر قرار می دهد.
دارای نمایشگر بصری عملکرد و دکمه تست برای تست عملکرد. علاوه بر این، با ویژگی های زیر متقاعد می شود:
- سیگنال هشدار نافذ 85 دسی بل
- صدای سیگنال باتری کم
 

اطلاعات فنی:
سازنده برننستول
شماره مدل 1290080
باتری ها 1 باتری قلمی مورد نیاز است. (مشمول)
رنگ سفید
ترکر دود 1 x سبک RM C 9010
الگوی تک
منبع تغذیه باتری
ولتاژ 9 ولت
قطر برش 10 سانتی متر
سیستم اندازه گیری متریک
اجزای شامل 1 x آشکارساز دود
باتری ها گنجانده شده است؟ بله
باتری مورد نیاز است؟ بله
نوع سلول باتری زینک کربن
قطر مونتاژ شده 10 سانتی متر
وزن مورد 122 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×