• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دماسنج محیطی بالدر مدل B08FJ413ZNدماسنج محیطی بالدر مدل B08FJ413ZNدماسنج محیطی بالدر مدل B08FJ413ZNدماسنج محیطی بالدر مدل B08FJ413ZNدماسنج محیطی بالدر مدل B08FJ413ZNدماسنج محیطی بالدر مدل B08FJ413ZNدماسنج محیطی بالدر مدل B08FJ413ZNدماسنج محیطی بالدر مدل B08FJ413ZNدماسنج محیطی بالدر مدل B08FJ413ZNدماسنج محیطی بالدر مدل B08FJ413ZNدماسنج محیطی بالدر مدل B08FJ413ZNدماسنج محیطی بالدر مدل B08FJ413ZNدماسنج محیطی بالدر مدل B08FJ413ZNدماسنج محیطی بالدر مدل B08FJ413ZNدماسنج محیطی بالدر مدل B08FJ413ZNدماسنج محیطی بالدر مدل B08FJ413ZN

دماسنج محیطی بالدر مدل B08FJ413ZN

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- چگونه شروع کردیم؟
BALDR Electronic که در سال 2015 تأسیس شد و از پر جنب و جوش پرینستون، نیوجرسی اداره می شود، یک شرکت متنوع است که در محصولات الکترونیکی خانگی کوچک تخصص دارد. ما هر محصولی را که میفروشیم طراحی و میسازیم، با نیازهای بازار به شدت با کنترل کیفیت دقیق و مدیریت مؤثر منابع سازگار میشویم.
- چه چیزی محصولات ما را منحصر به فرد می کند؟
خلاقیت، کیفیت و زیبایی شناسی برای محصولات ما بسیار مورد توجه است. هر یک از آنها چشم اندازی تازه و پتانسیل عالی را به زندگی روزمره فرد می بخشد. تیم تحقیق و توسعه ما روندهای بازار و طراحی را با در نظر گرفتن نیازهای مشتری زیر نظر دارد.
- چرا کاری را که انجام می دهیم دوست داریم؟
همانطور که ما رشد می کنیم، دسته ها و محصولات متنوع تری برای کمک به مردم برای داشتن زندگی بهتر توسعه خواهند یافت. ما نوآوری می کنیم تا به مشتریان خود خدمت کنیم، رشد خود را هدایت کنیم و در محیط های تجاری پویا برنده شویم.

 

خصوصیات:
- حداکثر 3 مکان: این ایستگاه هواشناسی شامل یک سنسور در فضای باز است که دما، رطوبت و داده های آب و هوای 24 ساعته گذشته را برای یک مکان از فاصله 100 متری (328 فوت) از واحد مرکزی نظارت می کند. با سنسورهای BALDR اضافی (فروش جداگانه با نام B08FJ413ZN) جفت کنید تا حداکثر سه مکان را نظارت کنید. خوانش همه مکانها را همزمان با ایستگاههای هواشناسی ما در خانهتان روی یک صفحه نمایش دهید.
- آب و هوا را بدانید: ویژگی پیش بینی آب و هوا پنج نوع آب و هوا را نشان می دهد: آفتابی، آفتابی تا ابری، ابری، بارانی و برفی. اینها بر اساس محاسبات ساعتی دمای داخلی/خارج، رطوبت، و فشارسنج داخلی هستند. پیش بینی محلی 12-24 ساعت آینده را به شما نشان می دهد تا آماده بمانید. به طور معمول، دماسنج ایستگاه هواشناسی بی سیم ما برای خانه دارای دقت 70٪ -75٪ است.
- صفحه نمایش روشن برای خواندن آسان: با صفحه نمایش رنگی بزرگ و پر جنب و جوش آن، دید واضحی از اطلاعات آب و هوای خود، حتی از راه دور دریافت می کنید. ایستگاه هواشناسی به طور خودکار داده های دما و رطوبت محلی را محاسبه می کند. با وصل شدن به آداپتور برق، میتوانید نور پسزمینه را طوری تنظیم کنید که به طور مداوم روشن بماند و با فشار دادن دکمه «تعویق/نور»، پنج سطح روشنایی کمتر را تنظیم کنید. این ایستگاه هواشناسی هوشمند که میتوانید در خانه استفاده کنید، یک دماسنج قابل اعتماد در فضای باز است.
- عملکرد و سبک: با صفحه نمایش رنگی LCD 5.1x3.2 و پنل مشکی براق، ابزار ایستگاه های هواشناسی بی سیم خانگی، تجربه بصری نهایی را ارائه می دهد و در عین حال داده هایی از جمله زمان، دما، رطوبت و فشار هوا را ارائه می دهد. RCC Atomic داخلی ساعت به طور دقیق زمان و تقویم شما را روزانه با سیگنال رادیویی WWVB تنظیم می کند.
- استفاده در هر مکانی: این ایستگاه پیشبینی آب و هوای بیسیم دارای یک پایه داخلی و شکاف آویزان است تا بتوانید آن را در هر جایی که میخواهید قرار دهید. در صورت قطع برق، آداپتور AC یا 3 باتری AAA نیز می توانند به عنوان پشتیبان عمل کنند. دماسنج ایستگاه هواشناسی بی سیم کاربردی و شیک ما یک افزودنی عالی به اتاق نشیمن، اتاق خواب، دفتر، گلخانه، چادر و موارد دیگر شما می سازد.
- نماد پیشبینی آب و هوا پس از روشن شدن، بر اساس کالیبراسیون ساعتی دادههای دما و رطوبت داخلی/خارجی و فشار فشارسنج نشان داده میشود. پیش بینی برای 12-24 ساعت آینده است.
- قابل حمل با دو روش نصب:
ایستاده روی میز با یک پایه پایه تعبیه شده، روی میز با زاویه ملایم قرار می گیرد.
دیوار آویز دارای سوراخی در پشت برای آویزان کردن به دیوار و تلفیق با دکوراسیون مدرن است.
- نماد پنج پیکان نشانگر سطح راحتی:
همیشه فقط با یک نگاه به نماد فلش سطح راحتی از تغییرات خانه خود آگاه باشید. بدانید چه زمانی باید رطوبت زدایی کنید یا مرطوب کنید. با رکوردهای بالا و پایین تمام دوران، می توانید قرائت های فعلی را با گذشته مقایسه کنید!
- هشدارهای دمای بالا یا پایین:
زمانی که دما از مقدار تنظیم شده بیشتر شود، هشدارها زنگ خواهند زد. اطمینان حاصل کنید که در خانه ای راحت تر و هوشمندتر زندگی می کنید.
 

ویژگی ها:
دستیار خانه هوشمند BALDR
دمای داخل و خارج (C/F) و رطوبت را اندازه گیری می کند
محدوده دمای داخلی: -10-50 (14-122)
محدوده دمای خارج از منزل: -40~60 (-40~140)
محدوده رطوبت داخلی و خارجی: 1٪ - 99٪
رکورد حداکثر/دقیقه دما و رطوبت (در داخل و خارج)
پیش بینی آب و هوا برای 12 تا 24 ساعت آینده
عملکرد تقویم
عملکرد زمان، زنگ هشدار و چرت زدن
نمایش زمان در 12/24 ساعت
روزهای هفته به 7 زبان
نمایش گرایش دما در فلش ها
حداکثر 3 کانال RF با سنسورهای راه دور (فقط یک سنسور شامل)
نور پس زمینه سفید با دیمر
هشدار دمای بالا/پایین در فضای باز
داده های دما، رطوبت و فشارسنج داخلی را می توان به صورت دستی کالیبره کرد
نشانگر سطح راحتی (خوب، خشک، مرطوب)
صدای کلید ON/OFF قابل انتخاب است
 

نکته مهم:
لطفا توجه داشته باشید
- پس از وصل شدن، صفحه در حالت دریافت اتمی WWVB/DCF/MSF تیره/تاریک می شود. در ضمن همه دکمه ها کارایی ندارند. ساعت ما سیگنال های WWVB را در راه اندازی اولیه و چندین بار در روز جستجو می کند. هر کدام تا 7 دقیقه با چشمک زدن نماد آنتن روی صفحه دوام می آورند. پس از تکمیل جستجو، روشنایی نور پس زمینه دوباره روشن می شود و همه عملکردها از سر گرفته می شوند. برای خروج از حالت دریافت RCC در هر زمان می توانید دکمه RCC را فشار داده و نگه دارید.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×