• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دماسنج محیطی بالدر مدل WS0340BL1دماسنج محیطی بالدر مدل WS0340BL1دماسنج محیطی بالدر مدل WS0340BL1دماسنج محیطی بالدر مدل WS0340BL1دماسنج محیطی بالدر مدل WS0340BL1دماسنج محیطی بالدر مدل WS0340BL1دماسنج محیطی بالدر مدل WS0340BL1دماسنج محیطی بالدر مدل WS0340BL1دماسنج محیطی بالدر مدل WS0340BL1دماسنج محیطی بالدر مدل WS0340BL1دماسنج محیطی بالدر مدل WS0340BL1دماسنج محیطی بالدر مدل WS0340BL1دماسنج محیطی بالدر مدل WS0340BL1دماسنج محیطی بالدر مدل WS0340BL1دماسنج محیطی بالدر مدل WS0340BL1دماسنج محیطی بالدر مدل WS0340BL1دماسنج محیطی بالدر مدل WS0340BL1دماسنج محیطی بالدر مدل WS0340BL1

دماسنج محیطی بالدر مدل WS0340BL1

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:
- چگونه شروع کردیم؟
BALDR Electronic که در سال 2015 تأسیس شد و از پر جنب و جوش پرینستون، نیوجرسی اداره می شود، یک شرکت متنوع است که در محصولات الکترونیکی خانگی کوچک تخصص دارد. ما هر محصولی را که میفروشیم طراحی و میسازیم، با نیازهای بازار به شدت با کنترل کیفیت دقیق و مدیریت مؤثر منابع سازگار میشویم.
- چه چیزی محصولات ما را منحصر به فرد می کند؟
خلاقیت، کیفیت و زیبایی شناسی برای محصولات ما بسیار مورد توجه است. هر یک از آنها چشم اندازی تازه و پتانسیل عالی را به زندگی روزمره فرد می بخشد. تیم تحقیق و توسعه ما روندهای بازار و طراحی را با در نظر گرفتن نیازهای مشتری زیر نظر دارد.
- چرا کاری را که انجام می دهیم دوست داریم؟
همانطور که ما رشد می کنیم، دسته ها و محصولات متنوع تری برای کمک به مردم برای داشتن زندگی بهتر توسعه خواهند یافت. ما نوآوری می کنیم تا به مشتریان خود خدمت کنیم، رشد خود را هدایت کنیم و در محیط های تجاری پویا برنده شویم.

 

خصوصیات:
- صفحه نمایش لمسی بزرگ LCD با صفحه نمایش نور پس زمینه - این دماسنج و رطوبت سنج همه کاره دارای صفحه نمایش LCD لمسی 4 اینچی است و دارای نور پس زمینه برای مشاهده آسان در شب است. پس از فشار دادن دکمه نور، نور پس زمینه سفید روشن به مدت 20 ثانیه روشن می شود، به این معنی که می توانید دما و رطوبت را به راحتی حتی در تاریکی مشاهده کنید! باریک و جمع و جور است و استفاده از آن بسیار ساده است.
- دقیق و قابل اطمینان - این دماسنج دیجیتال داده های دقیق حسگر بی سیم را ثبت می کند و نمایشگر را هر 10 ثانیه به روز می کند تا دما و رطوبت را کنترل کند. ایده آل برای استفاده برای اطمینان از یک خانه سالم تر. نشانگر سطح راحتی به شما امکان می دهد به طور فعال تنظیمات ترموستات، رطوبت ساز و رطوبت گیر خود را تنظیم کنید و برای ارتقای یک خانه سالم عالی است. ابزاری ضروری برای جلوگیری از سرماخوردگی، خشکی پوست، آسم، آلرژی و رشد کپک.
- رابط ساده و طراحی قابل حمل - سه دکمه صفحه لمسی ساده به شما این امکان را می دهد که صفحه نمایش را تنظیم کنید و به سرعت حداقل و حداکثر دما و رطوبت را بررسی کنید، بین خوانش های سانتیگراد و فارنهایت (C/F) تنظیم کنید و داده های سنسوری را که می خواهید نظارت کنید انتخاب کنید. این دستگاه با باتری کار میکند و بسیار قابل حمل است.
- سیستم حسگر بیسیم هوشمند - سنسورهای بیسیم ما دقیقاً دما، رطوبت، زمان فعلی و دادههای روند تاریخی را پیشبینی میکنند. حداکثر 3 حسگر از راه دور را می توان با ایستگاه اصلی جفت کرد تا حداکثر 3 مکان را به طور همزمان نظارت کند. یک سنسور گنجانده شده است. سنسورهای اضافی جداگانه فروخته می شوند.
- دمای داخلی و خارجی - با یک نگاه ساده، از داده های دما و رطوبت داخل و خارج از خانه و همه در یک صفحه نمایش فشرده مطلع خواهید شد. یک نماد پنجره کوچک نیز نمایش داده می شود. نشان دادن پیشنهادهایی برای باز کردن/بستن پنجره بر اساس داده های داخلی/خارجی ارائه شده.
- راه حل هوشمند، پیش از زمان:
ایستگاه های هواشناسی زیادی در بازار ویژگی های صفحه نمایش لمسی را ارائه نمی دهند. این دماسنج شیک داخلی / خارجی دارای سه دکمه لمسی برای تنظیم تقریباً همه چیز است. نشانگر منحصربهفرد باز/بستن پنجره پیشبینی وضعیت هوای بیرون را ممکن میسازد، نظارت منظم بر سطوح رطوبت در فضای شما میتواند سلامت را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. برای راحتی شما، علاوه بر دادههای دما و رطوبت، زمان نیز نمایش داده میشود.
- فرستنده از راه دور بی سیم:
شرایط محیطی داخلی و خارجی را با دقت اندازه گیری کنید، فاصله انتقال می تواند تا 262 فوت باشد، دقیق تر و معتبرتر برای خانه ای سالم تر.


- توجه داشته باشید:
سنسور از راه دور باید همیشه به سمت بالا قرار گیرد تا باران از طریق سوراخ های هواگیری در پایین سنسور به داخل سنسور نرسد.
عملکرد نور پس زمینه
- صفحه نمایش بزرگ با اعداد بزرگ:
صفحه نمایش LCD بزرگ 4 اینچی با اعداد بسیار زیاد خواندن آن را حتی در فواصل دور بسیار آسان می کند
زندگی خود را با طراحی انسان گرایانه روشن کنید
نور پسزمینه روشن سفید به مدت 20 ثانیه روشن میشود (با فشردن دکمه نور)، خوانش مانیتور دما و رطوبت در شرایط نور کم را آسانتر میکند و استفاده از آن بسیار ساده است.
- محدوده مانیتورینگ:
محدوده دمایی (خارج): -40 درجه سانتیگراد تا +60 درجه سانتیگراد (14.2 درجه فارنهایت تا 122 درجه فارنهایت)
محدوده دمایی (خارج): -40 درجه سانتیگراد تا +60 درجه سانتیگراد
محدوده رطوبت (داخل و خارج): 20%-99% RH
 

ویژگی ها:
نشانگر باز/بستن پنجره
دکمه های لمسی برای عملکرد آسان
دما و رطوبت محیط داخلی و خارجی
نشانگر سطح راحتی
نمایش زمان در 12/24 ساعت
نور پس زمینه سفید می تواند به مدت 20 ثانیه روشن شود.
فرستنده بی سیم می تواند سیگنال ها را تا 100 متر در فضای باز همگام کند
کاملا بی سیم
نصب آسان
ضد آب
در فاصله 100 متری انتقال دهید
می توانید تا 3 سنسور خارجی برای 3 کانال اضافه کنید
1 عدد در بسته گنجانده شده است، اضافی به صورت جداگانه فروخته می شود
 

اطلاعات فنی:
اندازه مورد: 5.4 Lx0.8 Wx3.40 اینچ (137x21x86mm)
منبع تغذیه: واحد اصلی توسط باتری 3XAAA، سنسور از راه دور توسط باتری 2XAAA
نماد تغییر محیط و نشانگر سطح راحتی
- نمادهای تغییر محیط
تغییر محیط با رطوبت مطلق بیرون و داخل خانه محاسبه می شود. آیکون ها به طور همزمان روی صفحه تغییر می کنند.
آیکونهای محیط تغییرات رطوبت را با بیشتر مرطوب یا بدون تغییر یا خشک به شما یادآوری میکنند
DRY: هنگامی که رطوبت داخلی بین 20٪ - 44٪، شامل 20٪ و 44٪ است.
راحتی: هنگامی که محدوده رطوبت داخلی 45٪ - 65٪ است، شامل 45٪ و 65٪ است.
مرطوب: هنگامی که رطوبت داخلی بین 66٪ - 99٪، شامل 66٪ و 99٪ است

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×