• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دماسنج محیطی بیلیپالا مدل 010BUSدماسنج محیطی بیلیپالا مدل 010BUSدماسنج محیطی بیلیپالا مدل 010BUSدماسنج محیطی بیلیپالا مدل 010BUSدماسنج محیطی بیلیپالا مدل 010BUSدماسنج محیطی بیلیپالا مدل 010BUSدماسنج محیطی بیلیپالا مدل 010BUSدماسنج محیطی بیلیپالا مدل 010BUSدماسنج محیطی بیلیپالا مدل 010BUSدماسنج محیطی بیلیپالا مدل 010BUSدماسنج محیطی بیلیپالا مدل 010BUSدماسنج محیطی بیلیپالا مدل 010BUS

دماسنج محیطی بیلیپالا مدل 010BUS

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 16,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(ایستگاه هواشناسی با چندین سنسور از راه دور) ایستگاه هواشناسی خانه دارای 3 حسگر فضای باز داخلی است که می توانند در محدوده 200 فوتی (بدون موانعی مانند دیوار) قرار گیرند. ایستگاه هواشناسی در فضای باز می تواند در 4 منطقه مختلف داخلی و خارجی به طور همزمان انجام شود. هر سنسور دارای انتخابی از 5 نام اتاق استاندارد است و شما می توانید نام اتاق را برای شناسایی آسان سفارشی کنید.
(پیشبینی آبوهوا و اتصال پایدار ارتقا یافته) با رفع نگرانیهای رایج در رابطه با مشکلات اتصال و قطعهای ناگهانی سیگنال، ما مفتخریم که ایستگاه هواشناسی در فضای باز ارتقا یافته خود را با ثبات و راحتی بیشتر معرفی کنیم. سنج های آب و هوا پیش بینی آب و هوا را برای 12 ساعت آینده بر اساس روند فشارسنج محاسبه می کنند و شما را در جریان تغییرات شرایط آب و هوایی آماده می کنند.
(راه اندازی بدون زحمت و تجربه کاربر پسند) راه اندازی و استفاده از ساعت آب و هوای ما بسیار آسان است. سادگی و کارایی اتصال سنسور خودکار ایستگاه هواشناسی و دریافت سیگنال را تجربه کنید. متصل بمانید و داده های دقیق را بدون هیچ مرحله یا دردسر اضافی دریافت کنید. ما یک کتابچه راهنمای واضح در پنج زبان مختلف برای راحتی شما ارائه می دهیم. از لحظه ای که جعبه آن را باز می کنید، از یک تجربه کاربری یکپارچه لذت ببرید.
(صفحه نمایش واضح و قرائت دقیق) رطوبت سنج های آب و هوا دارای نمایشگر رنگی VA بزرگی هستند که کنتراست بهبود یافته و بازتولید رنگ پر جنب و جوش را ارائه می دهد و خوانایی آسان داده های آب و هوا را در یک نگاه تضمین می کند. سنسورهای دما و رطوبت با دقت بالا که در ایستگاه هواشناسی بیسیم BILIPALA قرار داده شده است، اندازهگیریهای قابل اعتمادی را ارائه میکند و به شما اطمینان نسبت به اطلاعات نمایش داده میشود.
(ایستگاه هواشناسی حرفه ای با ویژگی های چند منظوره) بیش از یک دماسنج و رطوبت سنج، ایستگاه هواشناسی دیجیتال BILIPALA طیف گسترده ای از ویژگی ها را نیز ارائه می دهد، از جمله رادیو ایستگاه هواشناسی داخلی، ضبط حداکثر/دقیقه دما/رطوبت، عملکرد زنگ هشدار/چرت زدن، تغییر تقویم، واحد دمای (°C/°F)، 7 پیشبینی آب و هوا و 5 نمایشگر راحتی. تطبیق پذیری و عملکرد ایستگاه های آب و هوای ثبت داده های ما را تجربه کنید تا برای هر شرایطی مطلع و آماده باشید.

 

خصوصیات:
- 2 روش منبع تغذیه:
کابل USB برای شارژ بدون زحمت ارائه شده است.
3*باتری AAA برای ایستگاه اصلی مورد نیاز است، 2 باتری قلمی برای هر سنسور مورد نیاز است.
- 2 روش های قرار دادن:
آویز دیواری و پایه رومیزی تعبیه شده برای نصب آسان.
آن را در هر کجا که می خواهید قرار دهید.
3-  روشنایی قابل تنظیم:
3 سطح روشنایی قابل تنظیم هنگام تغذیه با USB
هنگامی که فقط با باتری تغذیه می شود، برای صرفه جویی در مصرف برق، نور پس زمینه تنها به مدت 3 دقیقه روشن است.
- نمایشگر 5 سطح راحتی:
رطوبت خیلی خشک <30٪
خشک 31%<رطوبت <44%
COMFORT 45%<رطوبت <65% و 68°F< دما <77°F
مرطوب 66%<رطوبت <84%
رطوبت خیلی مرطوب > 85%
 

اطلاعات فنی:
محدوده دمای داخلی 32 تا 122
محدوده دمای بیرون از -40 تا 140 درجه سانتیگراد
دقت دما +/-1.8 (41~104)؛ +/- 3.6 (-40~41، 104~140)
محدوده رطوبت 20% تا 95% (داخل و بیرون)
دقت رطوبت +/-5% (35%~80%). +/-8% (20%~35%,80%~95%)
حداکثر برد بی سیم 328 فوت / 100 متر (منطقه باز، بدون مانع)
محدوده فشارسنج 849 ~ 1050 mb/hPa
حالت های آب و هوا آفتابی، ابری، ابری، نم نم باران، باران شدید، طوفانی، برف
اندازه صفحه نمایش VA 5.15 * 4.5 اینچ
نمایش زمان 12/24 ساعت
 

راهنمای کاربری:
- آیا سنسور فضای باز ضد آب است؟
سنسور فضای باز ضد آب (IPX4) است، اما نمی توان از آن برای اندازه گیری دما و رطوبت زیر آب استفاده کرد. لطفاً حسگر فضای باز را در زیر لبه بام یا منطقه محافظت شده قرار دهید تا دقت آن تحت تأثیر باد و باران قرار نگیرد.
- چگونه می توانم خوانش ها را دقیق تر کنم؟
1، لطفاً ایستگاه اصلی و 3 سنسور را پس از روشن شدن به مدت 2-3 ساعت در یک مکان قرار دهید. 2، مطمئن شوید که واحد اصلی و 3 حسگر در نزدیکی دستگاههای الکترونیکی قرار نگرفتهاند که میتوانند در ارتباط بیسیم اختلال ایجاد کنند.
- چرا گاهی اوقات پیش بینی آب و هوا مطابقت ندارد؟
ایستگاه هواشناسی هوای آینده را بر اساس تغییرات فشار هوا پیش بینی می کند. پیشبینی ممکن است به تأخیر افتاده یا به دلیل دادههای ناکافی فشار اتمسفر نادرست باشد. ممکن است 2 تا 4 روز طول بکشد تا فشار هوای واقعی هنگام استفاده برای اولین بار ثبت شود.
- چه مدت طول می کشد تا ساعت آب و هوا هنگام استفاده برای اولین بار یاد بگیرد و کالیبره شود؟
1) به طور معمول، 2-4 روز طول می کشد تا ساعت آب و هوا در استفاده اولیه کالیبره شود.
2) اگر مکان سنسور پس از مدتی تغییر کند (مانند انتقال آن از فضای باز به داخل در طول زمستان)، ممکن است چندین ساعت برای کالیبراسیون مجدد نیاز باشد.
- چرا صفحه نمایش نمی تواند همیشه روشن بماند؟
هنگامی که ایستگاه هواشناسی فقط با باتری تغذیه می شود، برای صرفه جویی در مصرف برق، صفحه نمایش پس از 3 دقیقه خاموش می شود. اگر می خواهید صفحه نمایش به طور مداوم روشن بماند، لطفاً از منبع تغذیه USB استفاده کنید.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×