• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دماسنج محیطی اوزولی مدل EM3390دماسنج محیطی اوزولی مدل EM3390دماسنج محیطی اوزولی مدل EM3390دماسنج محیطی اوزولی مدل EM3390دماسنج محیطی اوزولی مدل EM3390دماسنج محیطی اوزولی مدل EM3390دماسنج محیطی اوزولی مدل EM3390دماسنج محیطی اوزولی مدل EM3390دماسنج محیطی اوزولی مدل EM3390دماسنج محیطی اوزولی مدل EM3390

دماسنج محیطی اوزولی مدل EM3390

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 16,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه


اطلاعات:
- Uzoli یک شرکت برند است که طراحی، تحقیق، توسعه، تولید، فروش و خدمات را ادغام می کند. ایستگاه های هواشناسی پیشرفته ما داده های بلادرنگ را برای تصمیم گیری بهتر ارائه می دهند. از ویژگی های آن می توان به دما، رطوبت، سرعت باد و غیره اشاره کرد. با رابط های کاربر پسند و اتصال بی سیم در هر زمان و هر مکان به اطلاعات آب و هوا دسترسی داشته باشید.
- دماسنج فضای باز داخلی با صفحه نمایش بزرگ 7.5 اینچی با روشنایی قابل تنظیم: ایستگاه هواشناسی بی سیم Uzoli از صفحه نمایش VA-LCD با کارایی بالا برای نمایش واضح و کنتراست رنگ قوی تر استفاده می کند. داده ها را به راحتی از زوایای مختلف یا در مکان های کم نور مشاهده کنید. علاوه بر این، نور پس زمینه را می توان تنظیم کرد. در صورت نیاز به 4 سطح، همچنین می توانید سطح روشنایی را هنگامی که کنسول هواشناسی به حالت شب می رود تنظیم کنید. برای صرفه جویی در مصرف برق، صفحه نمایش تنها زمانی روشن می ماند که ایستگاه هواشناسی خانه به آداپتور برق وصل باشد.
- ایستگاه هواشناسی با 3 سنسور: ایستگاه هواشناسی هوشمند مجهز به 3 حسگر فضای باز داخلی (IPX4) است که می تواند به طور همزمان 4 مکان داخلی/خارجی را در فاصله 167 فوت/60 متری (بدون مانع) نظارت کند، مانند اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق کودک / کودک. ، گلخانه، حیاط خلوت، انبار، باغ، دفتر، انبار شراب و غیره. سنسور کنترل از راه دور با صفحه نمایش ال سی دی طراحی شده است که دما و رطوبت را گزارش می دهد، بنابراین شما می توانید داده های بلادرنگ را فورا بخوانید.
- ایستگاه هواشناسی با ساعت رادیویی: ایستگاه هواشناسی در فضای باز میتواند سیگنال محلی WWVB را جستجو و دریافت کند تا زمان را هر روز به صورت خودکار یا دستی کالیبره کند، همچنین ایستگاه هواشناسی داخلی از تنظیم ساعت تابستانی (DST) پشتیبانی میکند. برای اطمینان از صحت نتیجه، لطفاً منطقه زمانی مناسب برای ساعت آب و هوا را با توجه به موقعیت مکانی خود انتخاب کنید. (در طول دریافت RCC نور پس زمینه به طور خودکار خاموش می شود.)

- هشدار هشدار و سرویس بیداری: به عنوان یک ایستگاه هواشناسی چند منظوره، نه تنها از تنظیم ساعت زنگ دار دوگانه و عملکرد چرت زدن پشتیبانی می کند، بلکه هشدارهای آب و هوا مانند سرمازدگی، نشانگرهای راحتی و خطر کپک را نیز ارائه می دهد. شما می توانید بالاترین و کمترین هشدار دما و رطوبت را برای هر کانال تنظیم کنید. ایستگاه دماسنج فضای باز داخلی اطلاعات آب و هوا را در زمان واقعی در اختیار شما قرار می دهد، که دستیار زندگی شخصی شما است و به شما در مورد آب و هوای خطرناک هشدار می دهد.
- دستگاه آب و هوا ارتقا یافته 15 در 1: مانیتور آب و هوا عملکردهایی مانند دما و رطوبت داخل/خارج، فشار هوا، پیش بینی آب و هوا، روند آب و هوا، فاز ماه، تقویم، ساعت زنگ دار، زمان و تاریخ و غیره را ارائه می دهد. ایستگاه هواشناسی Uzoli EM3390 می تواند یک شهر را انتخاب یا سفارشی کند، فاز ماه، زمان طلوع و غروب خورشید و پایه سطح جزر و مد را بر اساس عرض جغرافیایی، طول جغرافیایی، منطقه زمانی و زمان فعلی شهر انتخاب شده محاسبه می کند و آنها را روی نمایشگر نمایش می دهد.
- نکته 1: لطفا قبل از سفارش مشخصات محصول را به دقت مطالعه فرمایید، لطفا پس از دریافت کالا، دفترچه راهنمای کاربر را با دقت مطالعه فرمایید.
- نکته 2: برای اطمینان از صحت قرائت ها، لطفاً هنگامی که ایستگاه هواشناسی برای اولین بار روشن می شود، بگذارید 48 ساعت بماند تا سنسورهای دما و رطوبت با حالت محلی تطبیق داده شود و سپس دوباره از آن استفاده کنید.
 

خصوصیات:
- نمایشگر رنگی Uzoli 7.5 اینچی ایستگاه های هواشناسی بی سیم در فضای باز داخلی با چندین سنسور از راه دور، نمایشگر رطوبت سنج دماسنج
- ایستگاه هواشناسی بی سیم EM3390 از صفحه نمایش VA-LCD با کارایی بالا برای نمایش همه عملکردها بر روی صفحه نمایش استفاده می کند. این نمایشگر دادههای دما و رطوبت فعلی 4 مکان، زمان و تاریخ، فشار هوا، 12 ساعت پیشبینی آب و هوا، زمان طلوع و غروب خورشید، فاز ماه، سطح جزر و مد، شهر سفارشی، نشانگر راحتی داخلی و خارجی و خطر قالبهای داخلی را نشان میدهد. مانیتورهای بی سیم این دماسنج فضای باز داخلی همچنین می توانند مقادیر حداکثر و حداقل روزانه دما و رطوبت را مشاهده کنند، دو ساعت زنگ دار و زمان چرت زدن را برای 5-60 دقیقه تنظیم کنند، هشدارهای دما و رطوبت را تنظیم کنند، و حالت کم نور خودکار در شب را تنظیم کنند.
- مانیتور دما و رطوبت Uzoli دارای 3 سنسور از راه دور است که به طور گسترده در خانه و محل کار استفاده می شود، شما می توانید از ایستگاه بی سیم خانگی ما برای مشاهده شرایط آب و هوایی فعلی در حیاط خلوت، اتاق نشیمن، اتاق کودک / اتاق کودک، اتاق خواب، گلخانه، باغ، آشپزخانه خود استفاده کنید. ، دفتر، و هر جایی در فاصله 200 فوتی از ایستگاه پیش بینی آب و هوا.
- هشدار دما یا رطوبت بالا در داخل / خارج از منزل هشدار دمای پایین یا رطوبت در داخل / خارج از منزل هشدار هشدار یخبندان در فضای باز: محدوده دما: 30-37 ساعت زنگ دار دوگانه
 

ویژگی ها:
- 12 نوع فاز ماه:
پس از تنظیم صحیح زمان و تاریخ، نمایش ایستگاه پیشبینی بیسیم الگوی فازهای ماه را از ماه جدید تا ماه کامل بر اساس تاریخ تقویم نشان میدهد. این یک ویژگی عالی برای افرادی است که علاقه مند هستند یا عادت به مشاهده فازهای ماه دارند.
- نشانگر طلوع، غروب و جزر و مد:
زمان طلوع خورشید، زمان غروب خورشید و نشانگر جزر و مد بر اساس موقعیت مکانی شهر، منطقه زمانی، تقویم و زمان محاسبه می شود.
نشانگر جزر و مد به 3 سطح بالا، متوسط و پایین تقسیم می شود.
- شهر را سفارشی کنید:
می توانید شهر، منطقه زمانی، طول جغرافیایی و عرض جغرافیایی مکان خود را سفارشی کنید. پس از انتخاب یا تنظیم یک شهر، زمان طلوع و غروب خورشید به طور خودکار محاسبه شده و با توجه به مکان، منطقه زمانی و زمان فعلی شهر انتخاب شده در منطقه مربوطه نمایش داده می شود.
- ایستگاه هواشناسی ساعت اتمی:
بی سیم استیتون آب و هوا می تواند به طور خودکار یا دستی سیگنال RCC/WWVB را برای کالیبره کردن زمان جستجو کند، همچنین می تواند ساعت تابستانی (DST) را تنظیم کند.
هر روز در ساعت 1:00 / 2:00 / 3:00 / 4:00 / 5:00 صبح، ساعت به طور خودکار یک روش همگام سازی را با سیگنال WWVB انجام می دهد تا هرگونه انحراف در زمان دقیق را اصلاح کند.
- نمادهای یادآوری زنده:
با توجه به دما و رطوبت، دماسنج داخلی بی سیم با نمادهای واضح، خطر قالب داخلی و سطوح آسایش در فضای باز را به شما یادآوری می کند.
4 سطح خطر قالب داخلی: بدون خطر، خطر کم، خطر متوسط و خطر بالا.
3 نماد نشانگر راحتی: روز، راحتی، مرطوب.
- برق و نصب:
پورت شارژ USB
می تواند محصول الکترونیکی شما را شارژ کند.
منبع تغذیه
ایستگاه هواشناسی داخلی: آداپتور برق DC (شامل) یا 2 باتری AA (شامل نمی شود)
سنسورهای راه دور: 2 باتری AA (شامل نمی شود)
گزینه های نصب: پایه دیواری یا پایه میز.
 

اطلاعات فنی:
محدوده دما دمای داخلی: 15 درجه فارنهایت تا 122 درجه فارنهایت، دمای بیرون: -40 درجه فارنهایت تا 158 درجه فارنهایت
محدوده رطوبت در فضای باز داخلی 20% RH ~ 95% RH
محدوده فشار بارومتری 17.72 اینچ جیوه ~ 32.5 اینچ جیوه، 600hPa~1100hPa
فاصله فرستنده در فضای باز 433.92 مگاهرتز
برد انتقال 197 فوت/60 متر در یک منطقه باز.
LL.L و HH.H زمانی که خارج از محدوده هستند نمایش داده می شوند
فرمت زمان 12 ساعت یا 24 ساعت
واحد دما درجه فارنهایت یا درجه سانتی گراد
واحد فشار هوا برحسب جیوه یا hPa
زبان هفته و ماه انگلیسی، فرانسوی، و اسپانیایی

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×