• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دتکتور دود و حرارت هیمان مدل ‎AP-989 بسته 5 عددیدتکتور دود و حرارت هیمان مدل ‎AP-989 بسته 5 عددیدتکتور دود و حرارت هیمان مدل ‎AP-989 بسته 5 عددیدتکتور دود و حرارت هیمان مدل ‎AP-989 بسته 5 عددیدتکتور دود و حرارت هیمان مدل ‎AP-989 بسته 5 عددیدتکتور دود و حرارت هیمان مدل ‎AP-989 بسته 5 عددیدتکتور دود و حرارت هیمان مدل ‎AP-989 بسته 5 عددیدتکتور دود و حرارت هیمان مدل ‎AP-989 بسته 5 عددیدتکتور دود و حرارت هیمان مدل ‎AP-989 بسته 5 عددی

دتکتور دود و حرارت هیمان مدل ‎AP-989 بسته 5 عددی

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 16,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(هشدار ترکر دود، باتری 10 ساله، با سنسور فوتوالکتریک، تست خودکار)
این می تواند ترسناک باشد که ندانید آیا شما یا کسی که دوستش دارید با صدای زنگ دود از خواب بیدار می شوید. هنگامی که یک دتکتور دود باتری را با سنسور فوتوالکتریک در خانه خود قرار می دهید، از خود و عزیزانتان در برابر خطر خوابیدن در میان آتش محافظت می کنید. باتری لیتیومی 10 ساله این ترکر آلارم منبع تغذیه را در طول عمر دستگاه تضمین می کند. این باعث صرفه جویی در تعویض باتری و بهبود ایمنی می شود. عزیزان خود را از خطرات ناخواسته ایمن و محافظت کنید! روزها و لحظات را به زندگی اضافه کنید!

 

- هشدار ترکر دود، باتری 10 ساله، با سنسور فوتوالکتریک، تست خودکار
 

خصوصیات:
- هشدارها و خطرات آتی را بیدار می کند:
سنسور فوتوالکتریک مادون قرمز با دقت بالا برای تشخیص دود یا ذرات احتراق در هوا، به جای حس گرما، شعله یا گاز. هیچ چیز مهمتر از این نیست که مطمئن شوید خانواده شما برای هر چیزی ایمن و آماده هستند. این هشدار CO شامل یک باتری پشتیبان است تا مطمئن شود خانه شما را همیشه زیر نظر دارد و از حسگرهای الکتروشیمیایی با فناوری پیشرفته برای ارائه خوانش دقیق مونوکسید کربن استفاده می کند که همیشه از شما محافظت می کند.
 

اطلاعات فنی:
منبع تغذیه باتری
رنگ سفید
آلارم صوتی
نوع سنسور فوتوالکتریک
وزن مورد 5.6 اونس
شماره مدل 10 سال ترکر دود باتری
باتری ها 1 باتری CR2 مورد نیاز است. (مشمول)
مقدار بسته مورد 5 عدد
اجزای دتکتور دود 10 ساله باتری
باتری ها گنجانده شده است؟ بله
باتری مورد نیاز است؟ بله
نوع سلول باتری لیتیوم پلیمر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×