هدفون استودیو منهتن مدل 177481

هدفون استودیو منهتن مدل 177481



اطلاعات:

برای بیش از 25 سال، منهتن محصولات هیجان انگیزی را توسعه داده و معرفی کرده است - از لوازم جانبی کامپیوتر و شبکه های خانگی گرفته تا لوازم جانبی موبایل، هدفون، بلندگوها و انواع کابل ها و آداپتورها - که دارای ارزش فوق العاده و ضمانت های پیشرو در صنعت هستند. ترکیب محصولات ما به ما این امکان را می دهد که به افراد در هر سن و هر سطحی از دانش فنی راه حل هایی ارائه دهیم که متناسب با بودجه و سبک زندگی آنها باشد. هر کاری که ما انجام میدهیم برای آسانتر کردن زندگی است، از وبسایت، بستهبندی، کتابچه راهنمای کاربر و موارد دیگر - همه آنها برای سادهسازی و غنیسازی تجربه شما ایجاد شدهاند. دفتر مرکزی آن در تامپا، فلوریدا، منهتن دارای دفاتر در چهار قاره و کارمندان در سراسر جهان است.
هدفون استریو سیمی روی گوش منهتن - کابل بلند 6 فوتی، تک دوشاخه سیم 3.5 میلی متری، سبک وزن، سبک قدیمی، هدبند قابل تنظیم - برای واکمن، پخش کننده سی دی، کامپیوتر
هدفون استریو منهتن - سبک وزن و قابل تنظیم با ایرپدهای بالشتکی - Rohs، Weee Compliance
تناسب راحت سبک وزن: طراحی نازک باریک و راحت با پیشانی بند قابل تنظیم به خوبی روی سر و گوش شما قرار می گیرد.
هدفون استریو با ایرپد فوم
طراحی سبک و راحت با پیشانی بند تقسیم شده قابل تنظیم

 

خصوصیات:
هدفون کاربردی با امکانات کامل. هدفون استریو منهتن عملکرد با کیفیت و طراحی راحت را با ارزش خوب ترکیب می کند. بالشتک های فوم دار و هدبند تقسیم شده برای تقریباً هر شنونده ای تنظیم می شود. یک کابل بلند و بادوام با یک دوشاخه استریو 3.5 میلی متری به حفظ اتصال قابل اعتماد به رایانه های رومیزی و نوت بوک و سایر دستگاه های صوتی کمک می کند.
هدفون استریو
سبک و قابل تنظیم با بالشتک های بالشتکی
هدفون استریو با ایرپد فوم
طراحی سبک و راحت با پیشانی بند تقسیم شده قابل تنظیم
نصب آسان با تک فیش استریو 3.5 میلی متری
سیم بلند به راحتی به رایانه های رومیزی و نوت بوک و سایر دستگاه ها می رسد
 

اطلاعات فنی:
سازنده INTRACOM USA, Inc.
شماره مدل 177481
ASIN B003VCBC4C
هدفون On-Ear
طول کابل 6 فوت
وزن مورد 0.06 کیلوگرم
وزن مورد 2.11 اونس